Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Magda: Jag sover alltid som en nakenfis men inatt sov jag fullt påklädd för jag frös arslet av mig. Det kanske var att man blev fuktig i trosorna som gjorde att man fick för sig att det var blod?? Har rå mycket flytningar också.

Thats it!! Jag återgår till nakenfis modellen!!

MissK: Jisses vilken pysselgumma du är! Blev jättefint!

Hanna: Jag är i v12 nu... Så nu får du säga att du hade jäääääääääätteont i v12!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Och jag hade haft en v kvar till bf om inte jag hade fått mitt skit mf... Skrikandes

• MrsMurphy

Men NO! Jisses vad länge vi jävlats runt nu tillsammans! Skrattande Du var ju med första plusset!

• MrsMurphy

Kickan: *viftar med handen* Här har du en som verkligen åkt i illamående bergoachdalbana så oroa dig inte!

Killens raklödder luktar död och begravd hund...

• MrsMurphy

Samma här! Det mesta luktar skunk men just raklöddret är en pina! Och han rakar sig på kvällarna dessutom innan man hoppar till kojs och då blir det INGE mys....

Har inte kylskåpet ditt börjat lukta kompost än??

• MrsMurphy

Morrn morrn! Jag har blivit sjukt morgonpigg och vaknar lååååångt innan kl....

Drömt totalt helskumma drömmar om ett ex inatt så nu funderar jag på att hiva iväg ett mail och kolla att läget är bra där... Fundersam

• MrsMurphy

Inte så konstigt när man slocknar så tidigt på kvällarna... *mutter* Ska man hålla på att vakna vid 6 snåret resten av livet nu?? Fundersam

• MrsMurphy

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhaaaaaaaaaaaaaaaaa........... Räcka ut tungan Så om 20-25 år så kanske jag lyckas med en fet sovmorgon igen??

• MrsMurphy

Men nu blir jag lite förbannad! Satt och läste lite i den gamla tråden från bf feb hur jag mådde då och jag var toksjuk. Ringde bm och hon sa att illamåendet brukar ofta släppa redan i v9 vilket stämmer på den här graviditeten. Men i alla böcker och så står det v12. Varför skriver dom inte att illamåendet kan släppa tidigare istället för att skrämma livet ur såna som mig som blir jätteorolig när det försvinner?? Ok, att det är vanligt att man mår illa till v12 men om det är vanligt att det släpper tidigare så kan dom ju skriva det istället för att ett ex antal kvinnor sitter och är rädda för att dom har ett ma!! Skrikandes

• MrsMurphy

Hanna: Ahaaaaa!! Skrattande Och det framkommer ju inte heller i böckerna... Suck! Ska skriva en egen bok!!

Svar på tråden Pladdertråden!