Pladdertråden!
Är det bara jag som är hysteriskt pruttig på kvällarna...
Här är det stinkbomber från helvetet som brakar till. Killen kommer ju avlida snart om detta fortgår.
Är det bara jag som är hysteriskt pruttig på kvällarna...
Här är det stinkbomber från helvetet som brakar till. Killen kommer ju avlida snart om detta fortgår.
Jag ska till Uppsala och ta hand om 3 ungar i helgen... pigga Lättja kommer nog vara en lek kung! ![]()
Jag har vansinnes shoppat hotpants i 3-pack på hm som sitter som en smäck! :-d
JUSTer: Hurra!!
Vilken bamsing!!
Morrn tjejer! Har träffat lilla bebben igår! Heeeeeeeeelt perfekt!
Nu ska jag vara barnvakt åt tre ungar till imorgon så vi ska fixa lite fint här och baka eller nåt till att lillebror kommer hem!
Puuuuuuuuuust!! Man ska inte underskatta en 4, 8 och en 10 åring! Vilket jävla humör dom kan dra till med! Varit ute och byggt snögubbar och haft snöbollskrig nu! Jag har åkt på jättemycket stryk men det förtjänade jag nog! ![]()
Jag är en sån egoist så jag hoppas att jag ammar smått ihjäl mig så att man blir av med lite grav kilon!
Hemma nu, har fått en jättesöt röd pop klänning!
*pluttigull*
Jag har blivit tokkåt! Har helt slagit slint i huvudet och kroppen... Jisses! Är det bara jag som blivit så här knäpp?? ![]()
Cia: Ooooohjaaaa!! Dansade runt på en balkong där på sturegatan och jag hoppas att lite gravhormoner skulle studsa hem till dig nu när det var lite närmare! ![]()
Lite skumt att välkomna hem en bebis idag som var så lite och pluttig och underbar... Allra mest då det är på mitt egna datum då jag har bf om jag inte fått missfall.
Ironi är kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!
Thezz: Usch, killen ser nästan rädd ut när jag kommer springandes vild i blicken! ![]()