Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

lurkis... vad härligt du kan inte dela med dig? för jag är mest orolig...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lurkis.. jo man hoppas ju och allt tyder på att det ska vara bra ju.. men fasen.. risken finns ju och så länge den är där så... gahhhh....

ae.. OM vi kommer vara fattar inte hur jag ska kunna jobba

• Hannnas

JUSTer... jo.. det kommer kanske gå bra men du vet, alla ALLA vul jag varit på har visat att fostret tillbakabildats och dött mkt tidigare.. det var endast nu sist som snäckan levde... iof hade de andra dött redan i v5-6 de andra gångerna men ändå... det är ju det som är kvar på näthinnan...

Nä tiden får gärna gå... kan faktiskt säga att jag längtar upp i gynstolen

• Hannnas

Det som är skönt är att ovetskapen är borta imorgon.. för oavsett om jag blir tillbakadragen ett par dagar el nåt.. lever snäckis då är jag gravid och har passerat nästan all oro

O går det åt *** så gör det det ändå.. inget att göra..

• Hannnas

Miljoner kramar Thezz

5 timmar o 20 min..................... ont i magen

• Hannnas

Kickan... hihi "massa som ligger där o trängs" så sött .. nä jag tycker absolut att du ska få ett vul, inget snack ens

• Hannnas

Tack tjejjor

Kikc... med säkrast antar jag att du menar att mf risken sjunker maximalt .. då är det från v11 kan man säga... eller senare i v10 o frammåt

• Hannnas

Believer.. ont i magen drömt mardrömmar hela natten om att beskedet ska bli negativt.. o nu har jag fasligt ont i magen av oro faktiskt..

• Hannnas

Kick.. el efter 9+4-5 ca.. det är ju svårt att dra gränsen men i v11 är du "safe" iaf...

Svar på tråden Pladdertråden!