Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Lurkan: Skicka dom på posten!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Nu när ni säger det så är jag toköm nertill till vänster långt ner om magen på ena sidan... Fundersam Men för min del tror jag nog snarare att det är sex träningsvärk eller nåt. Generad

• MrsMurphy

Thezz: Jag har inte haft sex förrän nu och nu har jag blivit en drägglande sexdåre! Räcka ut tungan Och orgasmerna gör att jag får som träningsvärk i hela magen känns det som som håller i sig ett tag... Men jag trodde verkligen att min ömma punkt uppstod efter att jag greppade tag i killen första gången!

• MrsMurphy

Hörrni tjejer! Jag behöver tips åt en mage som totalkollapsat. Jag behöver få ordentlig fart i den innan jag blir tokig här. Vad göra?

• MrsMurphy

Hanna: Funkar inte vanliga plommon asså eller? Har typ vräkt i mig en korg varannan dag men inget resultat...

Idag käkade jag nachos till lunch och det kom upp efter en timme för magen pallade inte med det och nu har jag ont i magen och det känns som om jag sprängs snart.

• MrsMurphy

Men det problemet har jag redan NU OCKSÅ!! SkrikandesGråter Gasig som sjutton och förstoppad! *surläppen åker fram*

• MrsMurphy

Hanna: Det är typ kaffet som gjort att jag överhuvudtaget fått ut nåt mellan varven... Generad Näääee, nu går jag på apoteket!

Svar på tråden Pladdertråden!