Pladdertråden!
Hanna: Eftersom det enbart är akuttider jag kan få så måste jag ringa samma dag eller dagen innan... ![]()
Hanna: Eftersom det enbart är akuttider jag kan få så måste jag ringa samma dag eller dagen innan... ![]()
Hanna: Har tänkt boka under v. 12 tror jag... alltså när jag, oavsett om VUL-beräkningen stämmer passerat 10+0.
Hanna:
Magnus mår bra, han är på skolan nu och skriver kemiprov!
Hoppas att det går bra, han har pluggat hela veckan!
Vi var båda lite skärrade efter veckans incident med magen, men han är hoppfull och positiv, allt jag älskar och hatar honom för!
Vad ska ni göra i helgen?
M jobbar
Själv blir det melodifestivalen och sedan ska jag träffa en vän någon dag, ska ringa henne under kvällen! ![]()
Alltid!
Fy fanken vad jag kommer vara nöjd i höst när han typ aldrig kommer jobba kväll!
Äh Magnus Carlsson var inte så värst bra tyckte jag! ![]()
Haha, ja hon var katastrofalt pinsam!
Det värsta är att ungarna på fritids lär börja poppa det där snart!
HP får jag ingen, eftersom jag inte har något jobb. Kommer antagligen inte få något jobb heller, ev springvik men får ju se hur man mår under sommaren, har man foglossningar och alla möjliga krämpor är man nog inte så sugen! ![]()
Tyvärr är jag rädd att jag redan börjar ha såna tendenser, svinont i bäckenet vissa dagar och nedre ryggen
Men, enligt min BM så kan det gå över om det börjar tidigt så jag tänker inte gräva ner mig!!
Dessutom så är det ju inte ens säkert att det är det....
Ha det så bra du med! ![]()
Ny magbild hos mig!
Ser att jazzylampan lyser grön, vad görs? ![]()
Men herregud!
Ta magbilder tjejer, jag trivs inte heller i min kropp, har gått upp 15 kg sedan mars förra året.... men jag tror verkligen att det blir fint att ha kvar sedan ändå!!!
God morgon förresten!
Mitt illamående kom tillbka med besked i natt, så jag har sovit svindåligt! ![]()
Lättja: Såna dagar har jag med, man blir ju urnojjig!!
Men för din del är det ju normalt, du är ju så pass långt gången!
Själv har jag haft kli-attack inatt, mest på brösten... man kan ju bli helt galen!