Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Snart ska jag hoppa in i duschen, släppa lös bopparna. Jag har haft de i en fin, men för liten bh idag. Skulle ju till massören och ville inte ha nån urtvättad (men ack så bekväm) bh på mig. Så det blev en fin sak som inte är så skön. Men nu får det vara nog!
    Sen kl 20 är det Men in Trees och efter det Top Model.... min tv-kväll är fullbokad!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Vi får inte heller två ul. Undra vilka som får det egentligen?
    Jag fick gå två gånger förra gången eftersom jag skickades på tillväxt-ul när jag var på bf+2. Då hade nämligen inte min mage vuxit på tre besök hos bm och här är det rutin att man då skickas iväg för att kolla att navelsträngen och moderkakan ser bra ut och att man har fostervatten och gör en viktuppskattning för att se om bebisen får i sig näring som den ska. Men när jag kom dit frågade sköterskan varför jag var där, och jag svarade som det var, och då sa hon att de aldrig skulle skickat dit mig pga den anledningen utan för att jag var så himla stor! Ha ha, då kände jag mig lite dum.

• lurksmulan

Jag har lagt upp en ny magbild. Försöker ha samma tröja på mig, det blir enklare att se då. Men som vanligt tycker jag inte att det har hänt nåt, sen typ första bilden i v. 12!

• lurksmulan

Ha ha, jag vet inte det ja. Men rimligtvis borde den vara det. Jag har bara svårt att se det. Fundersam

• lurksmulan
    Dulia: Ho ho ho, jo jag tackar! *nöjd som en katt som ätit en kanariefågel*
    Jag har nog gått ner "i mig själv" den här gången också, om du förstår. För jag har bara ökat 1 kg fortfarande och det jag har i magen väger lite.

Hanna: Ja det är ju hopplöst. Jag skäms varje gång jag lägger upp en bild för jag tycker jag ser precis likadan ut. Och sen går jag in och tittar på bilden typ 1000 ggr för att jämföra! Jag är knäpp!
  • lurksmulan
    Dulia: Ja så mycket har jag aldrig gått ner! Tänk vad många barn vi kommer ha till slut, och vad smala vi kommer vara!

jazzy: Jag tar också en gång i veckan. Gjorde inte det när jag väntade Laban och det ångrar jag nu faktiskt.
  • lurksmulan
    jazzy: På apoteket har de flera som är bra, och som är oparfymerade. Nu har jag inte använt just nattkrämen utan mer fuktighetskräm, men det funkar också bra. Jag är också jättetorr och dessutom känslig, så oparfymerat eller väldigt milt parfymerat är det enda som funkar på mig.
  • lurksmulan

Nej vad jobbigt NO! Jag vet inte vad jag ska säga just nu, jag är helt chockad!

• lurksmulan

Kick: Hanna är på ul!

• lurksmulan
    Lättja: Du har min yttersta sympati. Jag har ju själv haft ett förvirrat förra år (som jag skrivit om tidigare) och vet hur jobbigt det kan vara att bara gå upp och andas varje dag.
Svar på tråden Pladdertråden!