Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer! Nu är jag hemma igen! Pratat med bm nu om mina bekymmer och det äääääääääär såååååååååå naturligt så!! Det är bara att vila, vila och åter vila och det är visst en klassiker att detta sker under dessa veckor. Tar på kroppen.

Jag har ju att det börjar tjuta i huvudet och att det känns som om jag ska tuppa av hela tiden. Otroligt underhållande problem. Skrikandes Pendlar mellan att bli kritvit och tuppa av känsla och  röd i ansiktet med jättesvettningar.

Men hon sa att jag skulle sjukskriva mig själv nu en vecka så har jag läkartid den 12. Och förhoppningsvis är detta övergående. Men jag vill inte sjukskriva mig så jag jobbar efter förmåga och ork just nu. Det är korkat ekonomiskt sett men det kanske gick att deltidssjukskriva i efterhand.

Knaprar dessutom järntabletter nu så nu inväntar jag den stora magkraschen.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Cia: Detta med hp är inte alls omöjligt för min del. Skistressigt läge, tunga varor och trappor och det finns inget att göra där om man inte funkar fysiskt...

• MrsMurphy

Ja jisses ja!! Misstänker att ni inte hinner till 11?? Oskyldig Jobbar ju bara 12-16 nu huxifluxi och inte hunnit tänka till nåt! Får nog ingen vettig lunch!

• MrsMurphy

Allt blev ju totalt rörigt nu de senaste dagarna då jag havererat så mycket så nu är ju inget som det ska längre! Nästa lördag kl 12?

• MrsMurphy

Jazzy: Kom in du! Vi kan ta en snabbfika på jobbet!

Men ska vi boka en gång för alla att vi tar en riktig lunch nästa lördag kl12?

• MrsMurphy

Nu har jag också en ny magbild... Suck! Skrikandes Känner mig verkligen bara ful just nu.

• MrsMurphy

Magda: Du ser ju normalt gravid och härlig ut! Skrattande Jag ser ju bara galen ut! Som en jättebilring längst ner! Skrikandes

• MrsMurphy

Jazzy: Jag drar till jobbet nu! Vilken tid dyker du upp cirkus?

• MrsMurphy
    Kickan 84 skrev 2007-03-03 10:54:36 följande:
    Men jösses, sluta klaga på era magar! De växer för fan, hade de sett ut som innan ni blivit gravida hade ni ju klagat över det med... Stanna där du är! ♥
    Kickan 84 skrev 2007-03-03 11:16:08 följande:
    Japp, vagn och babyskydd, de två är verkligen NO NO att köpa beggat, tycker folk som gör det är ansvarslösa rent ut sagt, *duckar* men det har ju faktiskt med barnets säkerhet att göra och det HAR hänt många olyckor... så nej, det kan jag inte förstå någonstans!! Stanna där du är! ♥
    Jag är verkligen inte inne på din linje överhuvudtaget i mångt och mycket.
Svar på tråden Pladdertråden!