• jazzy

Pladdertråden!

MAGDA: hur länge blir du sjukskriven??

• jazzy

Magda: undrarde bara eftersom jag själv kommer bli sjukskriven när jag blir gravid....sen undrar jag :vad har din läkare skrivit som orsak till sjukskrivningen?? Svara i inboxen om du inte vill att "alla" ska se....

• jazzy

Magda: jag blir oxå det pga av risk för mf & blödningar.Han tyckte att jag skulle vara hemma & ta det lugnt.Läkarbesök 1 gång i veckan."Han ska ta hand om mig" sa han........
    hoppas att f-kassan här godtar det...det var ok vid missfallen,fast man vet ju aldrig...

• jazzy

Allt ser bra ut,enligt alla prover...inga fel på fostren heller...."bara otur"....

Sist var tappen helt stängd,fick ta tabletter för att den skulle mjuka upp sig för att öppnas...

• jazzy

japp båda dog i magen i samma vecka,det ÄR verkligen otur. Fick föda fram dom små!!!  Jobbigt & smärtsamt & ledsamt. Vi fick hålla dom oxå...Gråter
     Så med STOR rädsla så väntar vi på ett plus....

• jazzy

ja Lurk, 2006 var inte bra bebisår för oss,2007 har ju inte börjat bra heller.Så vi får väl se om det inte blir en 2008,(08:a) hi hi... istället!!!!

• jazzy

Lurk: du anar inte vad vi hoppas på en november bebis...både M & jag är födda i november

Tack Magda....(finns en UL bild på Isak i mitt galleri)

• jazzy

Ingen fara Hanna: första gången gjorde vi INTE det,men nu sist gjordes det. Inga fel på honom iaf...(KUB testet visade 1:3636)

• jazzy

HANNA: jag blir sjukskriven,  får progesteron & ev trombyl...tänker hänvisa ett tvprogram jag såg i fredags på kunskapskanalen...11 par med många mf (inga fel enl mf-utredning) Inom ett år hade 10 av paren fått barn,med hjälp av blodförtunnande...Läkaren hette Leif Mathissen,jobbade på Lidköpings sjukhus....

Svar på tråden Pladdertråden!