Pladdertråden!
MAGDA: hur länge blir du sjukskriven??
MAGDA: hur länge blir du sjukskriven??
Magda: undrarde bara eftersom jag själv kommer bli sjukskriven när jag blir gravid....sen undrar jag :vad har din läkare skrivit som orsak till sjukskrivningen?? Svara i inboxen om du inte vill att "alla" ska se....
Magda: jag blir oxå det pga av risk för mf & blödningar.Han tyckte att jag skulle vara hemma & ta det lugnt.Läkarbesök 1 gång i veckan."Han ska ta hand om mig" sa han........
hoppas att f-kassan här godtar det...det var ok vid missfallen,fast man vet ju aldrig...
Magda: båda var i v 16....![]()
Allt ser bra ut,enligt alla prover...inga fel på fostren heller...."bara otur"....
Sist var tappen helt stängd,fick ta tabletter för att den skulle mjuka upp sig för att öppnas...
japp båda dog i magen i samma vecka,det ÄR verkligen otur. Fick föda fram dom små!!! Jobbigt & smärtsamt & ledsamt. Vi fick hålla dom oxå...![]()
Så med STOR rädsla så väntar vi på ett plus....
ja Lurk, 2006 var inte bra bebisår för oss,2007 har ju inte börjat bra heller.Så vi får väl se om det inte blir en 2008,(08:a) hi hi... istället!!!!
Lurk: du anar inte vad vi hoppas på en november bebis...både M & jag är födda i november
Tack Magda....(finns en UL bild på Isak i mitt galleri)
Ingen fara Hanna: första gången gjorde vi INTE det,men nu sist gjordes det. Inga fel på honom iaf...(KUB testet visade 1:3636)
HANNA: jag blir sjukskriven, får progesteron & ev trombyl...tänker hänvisa ett tvprogram jag såg i fredags på kunskapskanalen...11 par med många mf (inga fel enl mf-utredning) Inom ett år hade 10 av paren fått barn,med hjälp av blodförtunnande...Läkaren hette Leif Mathissen,jobbade på Lidköpings sjukhus....