Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. det borde ju vara bättre att väga sig hemma, då kan man göra det innan frukost och utan kläder så blir det mer "rättvist"... hos BM kommer man ju väga sig olika tidpunkter på dagen och det kan ju diffa en hel del sen drar ju alla av olika för kläder...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

... o jag hade varit i v 18-19 om jag inte fått mitt mf...

• Hannnas

Lättja.. ja usch ja.. ja jag hade ju haft en 3 månaders nu... el 1 månaders.. el bf för en vecka sedan... *suck*

MEN när jag kommer möta detta lilla underverk som gossar i min mage just nu så kommer det vara värt all smärta man fått stå ut med Hade jag inte haft dessa mf så hade jag heller inte fått möjligheten att möta min snäcka

• Hannnas

Magda.. japp det skulle jag.. om den ser fräsch ut och inte legat där hela dagen och ligger svalt så JA det skulle jag.. varför inte lixom

• Hannnas

Magda.. ja det skulle jag våga iaf.. annars är det inte mkt man kan äta egentligen, ALL chark ryker då man inte vet hur deras knivar tvättas, ingen ost alls eftersom de oxå skärs upp manuellt ofta.. nä det är inte mkt kvar... sen bör man ju inte äta vaccat som inte är helnytt mm mm.. nä ät det du känner för tycker jag luktar det och ser fräscht ut skulle jag inte tveka...

.. menar, vem vet vart killen på McD var innan han packade burgaren om det är det man är sugen på ...

Nä man får inte bli för hispig sunt förnuft bara

• Hannnas

Magda.. mm låter jättegott får kanske bli en sallad hemma ikväll med *mums*

Så jäkla trött bara sover ju nada känns det som...

• Hannnas

Kick.. gumsi.. vet du... många mår "bara" illa ett par veckor under graviditeten, verkar inte alls ovanligt.. och ärligt... det kommer o går.. har det gjort för mig iallafall.. iof int enär det var som allra värst men nu de sista veckorna har jag ibland trott att NU är det över för att det ska kicka igång på kvällen igen.. så det kommer tibax och om det inte gör det behöver det ju inte alls vara någon fara

• Hannnas

Kick.. men duu.. det går ju upp o ner.. precis som med boobsen .. du kommer hatälska det när det kommer tibax med råge ikväll

Visst är det denna helgen M är ledig

• Hannnas

Magda.. KUL när fyller syrran din år ?

Kick... oki.. ja det var ju trist men det var ju för en bra sak iaf.. o ni hade säkerligen ut mer av hans ledighet vid ert vul än ni hade haft i helgen *positiv*... nä men allvarligt, oroa dig inte för illamåendet... gissar att det kommer snart igen... kika runt lite på FL så ser du en massa tjejjer där illamåendet plötsligt försvunnit för att komma åter mm... *kram*

Svar på tråden Pladdertråden!