• Anonym

Vill få min kille att njuta extra mycket

Nu behöver jag expert-hjälp

Jag tycker om att ge min kille oralsex, men han har aldrig någonsin fått utlösning av det
    Han säger att det är jätteskönt och han vill att jag ska suga, men det känns inte som om det är kanonskönt för honom.
    Jag har provat på att möjliga sätt men han säger att det inte är riktigt riktigt så rätt så att han kan få utlösning.
    Han kan inte beskriva hur han vill att jag ska göra.

Jag vill så gärna att han ska få det superduperskönt

• Svar på tråden Vill få min kille att njuta extra mycket
  • Anonym

samma problem här..han njuter av det, men för att komma måste det till ett regelrätt samlag jag tycker också det vore mysigt att variera oss lite mera..och samma som du skriver, han har svårt att förklara hur han vill att jag ska göra i såfall.

• Anonym

Puff puff!

vad gör ni som är extra skönt? Det måste ju vara något som jag har missat

• Anonym

Tack för tipset

Det skulle han säkert gilla! Fast lägger andra tjejer ner 1-1½ timme på en vanlig avsugning?

Jag skulle vilja ge honom en snabbis ibland, som i soffan.

• KaiN

den där länken ska jag visa min sambo när hon kommer hem =)

• Anonym

min man älskar när jag suger honom och kommer utan problem. Jag brukar variera "hastighet" och mjukt/hårt, använda handen samtidigt, smeka hans pung, låta tungan glida upp och ner längs skaftet och runt ollonet...nåt han älskar e när jag stannar upp och möter hans blick, det blir han helt galen av Lycka till!

• Petrus

För en del män tar det lång tid innan de får utlösning vid oralsex. Men när utlösningen väl kommer är det jätteskönt. Om man ska ge en sådan man utlösning måste man vara beredd att det tar tid. Ligg i en ställning som är skön och bränn inte all energi direkt. Sug mjukt, slicka och pussa. För handen upp och ner över skaftet. Slicka och pussa mycket på undersidan av ollonet.

Tänk på att det kan ta lång tid!

• Anonym

Jag kan ju beskriva hur jag brukar göra

Jag brukar glida ner till k*ken genom att pussa och slicka honom på bröstet. Sedan pussar jag honom överallt utom på själva k*ken. Jag runkar lite, pussar på punger, smeker anus och mellan anus och pungen, suger in pungen litegrann. Sedan slickar jag uppåt k*ken innan jag suger in den. Jag smeker pungen och runkar samtidigt och är både hård och mjuk, varierar lite. Både suger och slickar. Jag brukar vara naken och låta brösten vara med lite ibland.
    Efter en halvtimma brukar jag ge upp.

Vad är det jag ska ändra på?

• Anonym

Kanske e det bara så att det tar lite längre tid för din man? Han kanske behöver längre tid..vad vet jag

• Judda

Tror det är väldigt olika från kille till kille snarare än att det är ngt fel på din teknik!

Men det enda jag kan ge som tips som jag vet att alla killar brukar säga är att man måste suga och inte bara "stoppa den ut och in i munnen" Har du testat att suga in den riktigt hårt? Vissa killar tycker ju att det gör ont, men min sambo älskar det!

Svar på tråden Vill få min kille att njuta extra mycket