• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur klär ni er varma om benen (benbeklädnad) då det blir kallt?
  • Laire

Långkallingar

The woman formerly known as Therese 1986 and Sundsvalltjej
  • Lola Jämtland

Täckbyxor.

Jag har uppnåt den åldern då jag hellre är varm än "snygg".
    Löjligt att gå omkring o frysa ju bara för att man inte har vett att klä på sig.

//Snart är det jul...sägs det.....
  • Laire
    Lola Jämtland skrev 2006-12-20 23:02:39 följande:
    Täckbyxor. Jag har uppnåt den åldern då jag hellre är varm än "snygg". Löjligt att gå omkring o frysa ju bara för att man inte har vett att klä på sig. //Snart är det jul...sägs det.....
    Är också sådan (fast har inte täckbyxor pga bekvämlighet)

Men vi är mycket snyggare när de moderiktiga töserna snörvlar och nyser och vi är friska
    The woman formerly known as Therese 1986 and Sundsvalltjej
  • Taggtroden

Tjocka strumpbyxor. Sitter bättre än långkalsonger.

• Jempa L

För det mesta thermobrallor. Hatar att frysa, så är jag i stallet så är jag sk*tsnygg i min vinteroverallRäcka ut tungan.

• Kryztina

Jag brukar aldrig ha nåt mer än vanliga byxor (jeans), jag fryser inte så mycket om benen. Blir det uppåt 20 grader kan jag väl ev. tänka mig att ha strumpbyxor/långkalsonger - men jag tycker det är grymt obehagligt och kliigt. 

• Veliga Mamman

Täckbyxor (e oxå hellre varm än snyggt klädd) så vid man inte ska iväg på något speciellt då åker långkallingarna på

• 4barnsMom

Har aldrig nåt mera än byxorna.. Om jag inte ska åka pulka med barnen eller nåt..

Stolt Mamma till Samuel 22/7-97 Elin 24/2-00 Elias 3/3 -06 Mina hjärtegull
  • Meta83

Jag brukar ha benvärmare, mammas gammla orginal från 70-talet
    Men det alternativet fanns inte...

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • vackrastarflow

bor inte på ställen där det är tvunget att ha nåt mer än bara byxor... jeans är givetvis att rekommendera, men använder överdragsbyxor om det skulle behövas. röstade dock på att Sverige inte är tillräckligt kallt (skulle dock vilja dra ner det till södra Sverige, för jag vet att det är kallare norrut).

Svar på tråden Hur klär ni er varma om benen (benbeklädnad) då det blir kallt?