Har ni julkänsla?
Jag har verkligen ingen julkänsla alls
Har ni andra det?
Ni som har det, kan ni ge ett tips på hur man får det?
Jag har verkligen ingen julkänsla alls
Har ni andra det?
Ni som har det, kan ni ge ett tips på hur man får det?
nää det känns jätte konstigt att skriva god jul
Nej inte jag heller.
Är det bara jag som tycker att det känns som om julen kom så "fort" i år? Man blev liksom lite tagen på sängen.
Hur gör man för att hitta julgnistan då?
Precis pippo75! Precis vad jag känner..
Puffluff
Nej inte direkt..
hade man ju mest som liten,
sen med egna barn kommer man säkert att få det igen
Ja de kanske är så det är..
Jag har lite grann julkänslor. dom komemr och går...
När vi bakar. lyssnar på julmusik och slår in julklappar känns det som jul. men när jag är ute, i slasket och plus grader känns det inte som om det är jul snart.
Men på julaftonsmorgon kommer jag få dom riktiga julkänslorna, när det luktar mat i hela huset. alla är fin klädda och glada
Jo på julaftonskvällen brukar det kännas att det är jul
nej, jag är deprimerad ![]()
Fy vad jobbigt marina81
Varför är du det?
Nej, inte ett smack. Är också deprimerad och vi skall inte köpa några julklappar i år eftersom vi skall flytta.
Jo, granen är klädd, klappana handlade, maten handlade vi idag.
Det pirrar i magen och känns skitmysigt!
Men fy vad jobbigt Pallas
Jag har INGEN julkänsla heller och det är såå tråkigt. Jag som älskar julen så mycket och alltid har en sån härlig julkänsla när 1:a advent kommer. Men för det första så beror det nog på vädret, det är ju "vår" ute och allt detta vatten som är överallt....usch. Sen har vi haft det väldigt körigt här hemma dom två sista veckorna, min sambo har jobbat väldigt mycket samtidigt som vi nyss fick en liten bäbis till. Så jag har haft fullt upp med att sköta om våra barn och däremellan småpysslat så gott jag kunnat. Och då blir det inte att man direkt "njuter" av att julpyssla när man får göra det själv med en ständigt hungrig bäbis i famnen och en trotsig 2-åring........
Jag känner samma sak marina.. Vill du så kan du skriva till mig privat