Du måste logga in för att svara i en tråd.

• hanna9703

Ikea handla hemma

För snart fyra veckor sedan beställde jag grejer på nätet på ikea handla hemma eftersom vi har 7 mil till närmsta ikea och jag inte hade tänkt att åka inom dom närmsta två veckor sen  så hade dom 100 kr rabbat oxå och det skulle bara ta 7-10 dagar men tji fick jag. Jag gjorde beställningen på en lördag men det kom ingen order bekräftelse så på tisdagen ringde jag till dom och då sa dom att jag måste gjort nåt fel för ordern gick inte hitta så jag sa att vi skulle strunta i beställningen då sen på torsdagen fick jag en orderbekräftels från dom på min beställning fast det va ett annat betalsätt än jag valt så jag ringde upp dom igen för att ändra betalsätt och då sa dom att min order hade kommit in så sent för att det va så mycket beställningar. Så nu har jag gått och väntat för jag skulle ju få mina grejer innan jul men så blir det nog inte för igår fick jag brev ifrån dom där det stod att order datumet hade ändrats till den 21/12 + postens leveranstid. Jag är så arg nu ja kommer aldrig mer beställa därifrån det är hellre värt att åka dom där milen.

stolt tre barns mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-21 11:20:24:
    Är det någon annan som har beställt ifrån dom?
  • Svar på tråden Ikea handla hemma
  • LaFontaine

Fast man får ju nästan förvänta sig att trycket är mycket högre kring jul. Det är ju inget konstigt.

• helenasthlm

Äh vadå får man info om 10 dagar så ska de fan i mig inte komma senare....*arg*

Jag beställde också nyss och de skulle ta 3-4 v...en dag försenad var det bara det är ok.

Fick min produkt för ca 1,5 v sedan.

Ring dom (IKEA handla hemma)imorron och be att få Kolli nr så kan du gå till ditt postkontor och hämta ut varorna utan avi.Alltså imorron då för de skulle komma till posten då?

• Miiiaaa

Vi beställde vår soffa genom "handla hemma" enbart pga att det inte gick att hämta den på varuhuset. Gillar normalt inte att beställa saker öht.

men döm om min förvåning när det fungerade utmärkt! Det kom två killar och bar in hela soffan, jag och sambon stod med armarna i kors och tittade på! Haha, hur gött som helst!

• Miiiaaa

Vi beställde vår soffa genom "handla hemma" enbart pga att det inte gick att hämta den på varuhuset. Gillar normalt inte att beställa saker öht.

men döm om min förvåning när det fungerade utmärkt! Det kom två killar och bar in hela soffan, jag och sambon stod med armarna i kors och tittade på! Haha, hur gött som helst!

• hanna9703

Nu äntligen har jag fått det men dom har inte dragit rabbaten jag skulle ha fast dom gjort det på orderbekräftelsen, ska ta och ringa och va lite arg nu.
    Iseika- Ett så stort företag ska väl klara av trycket inför jul, och som helenasthlm säger så ska dom ju hålla vad dom lovat om inte annat meddela annat leveransdatum i god tid.
    Miiiaaaa- vad skönt att eran soffa kom som den skulle smidigt att dom kom hem med den, jag fick hämta mitt på posten.

stolt tre barns mamma
  • TjEjLiGaN

Har handlat flera gånger på de sätter o har funkat hur bra som helst.

• MsNordqvist

Vi har handlat på IKEA Handla Hemma många ggr, det funkar lika bra varje gång

Svar på tråden Ikea handla hemma