Ikea handla hemma
För snart fyra veckor sedan beställde jag grejer på nätet på ikea handla hemma eftersom vi har 7 mil till närmsta ikea och jag inte hade tänkt att åka inom dom närmsta två veckor sen så hade dom 100 kr rabbat oxå och det skulle bara ta 7-10 dagar men tji fick jag. Jag gjorde beställningen på en lördag men det kom ingen order bekräftelse så på tisdagen ringde jag till dom och då sa dom att jag måste gjort nåt fel för ordern gick inte hitta så jag sa att vi skulle strunta i beställningen då sen på torsdagen fick jag en orderbekräftels från dom på min beställning fast det va ett annat betalsätt än jag valt så jag ringde upp dom igen för att ändra betalsätt och då sa dom att min order hade kommit in så sent för att det va så mycket beställningar. Så nu har jag gått och väntat för jag skulle ju få mina grejer innan jul men så blir det nog inte för igår fick jag brev ifrån dom där det stod att order datumet hade ändrats till den 21/12 + postens leveranstid. Jag är så arg nu ja kommer aldrig mer beställa därifrån det är hellre värt att åka dom där milen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-21 11:20:24:
Är det någon annan som har beställt ifrån dom?