• thesod

Virusprogram

Mitt virusprogram går ut om 7dgr (beställde Norton 1år när jag köpte datorn). Behöver ett nytt. Finns det några bra virusprogram som är gratis och var kan jag hämta det i såfall? Eller finns det något bra virusprogram som inte kostar så mycket? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Virusprogram
  • blåfläck

Tack Isfjord för klargörandet =) Jag läste uppenbarligen inte meddelandet från AVG tillräckligt noga. Ska nog byta tillbaka. Var mycket nöjd med AVG.

Blå fläckar i håret är inte något smittsamt (vad jag vet), men roligt är det.
  • öland30iår

Har provat avast.com som första rekomenderade där upppe, men avinstallerade det efter en vecka, så himla slö blev datorn, tog 20 min innan jag kunde börja jobba på datorn, det har inte jag tid med!!!

Frågan är vad jag ska testa istället? Vill ha ett som inte slöar ner alls, om det finns....?

• Mumfy  1
    Mumfy 1 skrev 2007-01-05 21:23:00 följande:
    Spy bot Search & destroy 1.4 är både gratis & bra -DNod 32 är ett annat bra program Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
    Min dator har iaf inte slöat till sig
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • öland30iår

Tacksam om du kunde lägga ut länkarna annars blir de svåra att hitta...
    Tack!

• öland30iår

Gratis program ville jag ha nod 32 kostade ju över 400 efter bara 1 månad!!!!

• frkannelie

Vi kör me F-secure. Det kostar lite...men har man flera datorer inom samma hushåll så får man köra upp till 3 st för ett o samma pris. Jag bet 485 kr nu för ett år.
    Programmet är på svenska o tar hem uppdateringar själv. Funkar skitbra!!! Jag är supernöjd!!

• Ester Bus

Vad har du för internetleverantör?

Vet att i bland annat telias bredbandsuppkopplingar så ingår det gratis säkerhetsprogram som man kan beställa via mina sidor på telia.se eller via kundtjänst.

Har för mig att många andra leverantörer också har säkerhetstjänster som ingår i priset för accessen.

• öland30iår

Jag har tele2 det kstar 39 kr i månaden o lägga till det, ville helst ha gratis...

• Fyrkantig

Virusprogram? Antivirus kanske? =) Räcker med att titta på alla tester som dessa program utsätts för så inser man att alla gratisprogram är dåliga. Eftersom dom missar så många virus så kan man nästan lika bra vara utan. Har man råd så är det NOD32 eller Kasperskys som gäller

• Rogeda

NOD32 är bäst i alla tester.
    Går att ladda hem en 30 dagars testversion, som fungerar sen kan du göra det om och om igen eller köpa programmet.

www.eset.com

/R

• öland30iår

Fattar ingenting av de där länkarna????

• Mumfy  1
    öland30år : Klicka på de blåa länkarna så kommer du till respektive sida & kan ladda ner programmet
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • öland30iår

Jag menade av sidorna när jag redan kommit fram....allt på engelska o inte alls lätt att komma rätt. Nä jag försöker nog få hit ngn som kan ladda ner hela programmet ist. det fungerar inte alls....

Svar på tråden Virusprogram