• Anonym

spännande upplevelse i bastun

Häromveckan hamnade jag på efterfest. 8-9 personer och jag var ensam tjej. Killen vi var hos har bastu så några av oss satte oss där. Jag bytte om diskret och hade handduk runt mig. Flera av killarna var dock inte blyga utan var nakna och jag kände hur jag också ville klä av mig, det var väldigt sexuell stämning i luften. När jag gick ur bastun slängde jag handduken och ställde mig i duschen och gick sen omkring naken ganska länge och torkade mig innan jag tog på mig trosorna. Jag kände hur varenda kille kollade på mig och blev kåta, såg hur flera fick stånd. Kände mig så otroligt sexig och porrig. Det hände inget med någon, men jag har fantiserat mycket om detta efteråt.
    Nån som varit med om nåt liknande?

• Svar på tråden spännande upplevelse i bastun
  • Anonym

Lite nyfiken! Sa de ingenting när du gick omkring naken?

• Anonym

Jamen då måste man väl vara en riktig kalaspingla?

• Anonym

Jag har då aldrig intresserat någon man, så jag skulle inte tro att en enda man skulle tända om jag så vore enda kvinnan de sett på 1 år

Varför är män så dåliga på att visa uppskattning?

• Anonym

Jag fattar inte hur du vågade. Jag tycker det är pinsamt när män visar sin uppskattning.

• Anonym

Varför skulle det vara pinsamt? Det var en underbart laddad, kåt, stämning. Jag fantiserade mycket om det här när jag kom hem, kan jag säga.
    En del har flickvänner, andra inte. Men det var ingen av dem jag var direkt tänd på. Flera är ju nära kompisar till mig, fast vi har aldrig sett varandra nakna förut.

• Anonym

nåja enligt min mening så är det en aning lösaktigt...

• Anonym

Trådstart:
    Pinsamt, ja vet inte. Jag blir så generad. Jag ser ganska bra ut, enligt andra. Men jag blir ju gör generad bara på krogen när det kommer fram killar och visar sin att de gillar mig. Tanken då på att stå naken i en bastu, får mig nästan att svimma. Jag är impad över att du vågade.

• Anonym

Guud va coolt att vara ensam tjej med killar i en bastu. Läckert att de fick stånd. Skulle gärna vilja göra samma och hetsa upp dom lite.

• Anonym

Om jag varit tjej till en av killarna som du bastade med hade jag blivit görtokig. Om alla varit singel,fine,då hade du fått spatserat runt och visat upp dig men inte med de som har sällskap.
    Jag vet inte hur du tycker men om din kille varit ensam kille gjort samma sak,hade du då gillat det?

Svar på tråden spännande upplevelse i bastun