• Anonym

spännande upplevelse i bastun

haller fullkomligt med!
    Springa dar och svansa omkring naken...

• Anonym

Crazyone... Men nog är det väl en jävla skillnad på en 5-årig flicka i en bastu med 6-7 stycken femåriga killar än en 20-årig kvinna ensam i en bastu med en massa killar i samma ålder...
    Med lösaktig syftar jag dockite på nakenheten utan hennes sätt att beskriva situationen.

• Anonym

Äsch, det e väl inte så farligt att hon visade sig naken.

• Anonym

Det är så sött med alla moralister på Familjeliv. Så det är JAG som ska ta ansvar för om upptagna killar inte tittar på mig eller inte? Om min kille gjort det hade jag inte blivit sur det minsta, det är ju hur löjligt som helst. Vi gjorde ju ingenting, det vara bara blickar och små antydningar.

• Anonym

Jag skulle också vilja få den bekräftelsen.

Hoppas jag också kommer att få gå naken o vara vacker framför ett gäng grabbar i bastu. Jag skulle inte bry mig om min man va där, kanske skulle han bara kommit hem o varit extra sugen på sex. Värre än så lär det ju inte bli.

• Anonym

d där lät underbart! lyckos dej!

• Anonym

jag som tjej skulle bli skogstokig om en annan tjej gjort så i en bastu med min kille.

men jag kan ju klä av mig naken när din kille är nmed och se hans uppskattande blickar... hur bra hade du mått då?
    om man har så taskigt självförtroende att man måste klä av sig naken för att må bra är något sjukt fel!!!

• Anonym

Det är väl skillnad att sitta naken i bastun och BASTA som jag brukar göra än att spatsera omkring och visa upp sig som TS nu verkar har gjort.

• Anonym

men är inte killarna som var nakna lössläppta då med? varför är det värre att hon var naken än att killarna var det?

• Anonym

Usch vad löjliga en del är här...
    Tråkigt att man inte kan skriva och berätta om en rolig erfarenhet utan att en massa svartsjuka tjejer, med uppenbart dålig självkänsla, blir som galna. Hallå?! Min man skulle gärna få basta med en naken tjej. Jag litar på honom! Vad gör det då? Nej, sluta vara så dömande och erkänn att ni bara är avundsjuka för att ni aldrig vågat själv!
    Tyckte det lät spännande och modigt gjort!! :)

• Anonym
    Anonym skrev 2006-12-26 20:35:12 följande:
    Usch vad löjliga en del är här...Tråkigt att man inte kan skriva och berätta om en rolig erfarenhet utan att en massa svartsjuka tjejer, med uppenbart dålig självkänsla, blir som galna. Hallå?! Min man skulle gärna få basta med en naken tjej. Jag litar på honom! Vad gör det då? Nej, sluta vara så dömande och erkänn att ni bara är avundsjuka för att ni aldrig vågat själv! Tyckte det lät spännande och modigt gjort!! :)
    Skriver under på den

Egentligen skulle väl karlarna haft så mycket vett att inte titta eller att självmant ha gått ut från bastun'et, allt i enlighet med sina kvinnors önskemål. *Asg* eller hur?? -Ironisk.
  • Anonym

Plus någon av dem gick säkert hem och runkade och tänkte på dig i duchen... det är ascoolt...

Svar på tråden spännande upplevelse i bastun