• Nassegrisen

Bidrottninggelé?

Har läst att några av er här har provat denna gelé. Jag är inte så hemma på sånt...
    Vad är det för nåt och på vilket sätt använder man den? Någon som lyckats bli gravid med den metoden kanske?

...en funderande Nassegris...

Kram på Er alla!

• Svar på tråden Bidrottninggelé?
  • Nassegrisen

Ok, det låter bra, kan vara värt ett försök. Vad gör man inte för att kunna hjälpa till lite på traven... Tack Lilla Py! Hoppas att det hjälper för mig också!
    Jag absolut bege mig till hälsokostaffären imorgon och höra mig för lite.

Kramen!

• Nassegrisen

Är det dumt att "blanda" med ett IVF försök tycker ni? Ska man prova en sak i taget? Jag är så ivrig att komma igång nu att jag är villig att prova allt som kan vara bra. Man har ju inte hittat några "fel" på någon av oss, så hoppet finns trots allt kvar nånstans där inne i hjärtegropen att det kanske kanske kan bli av på "egen hand...".

• Nassegrisen

Ok, tack för era svar! Kram

• Nassegrisen

Jag hoppas vi kan göra 4:e försöket efter jul, eller till och med börja med sprayen nu före jul. Vi ska till kliniken på torsdag och prata med vår läkare. Det är dags att börja betala nu, de 3 kostnadsfria försöken av tyvärr nu gjorda utan resultat...

Det låter vettigt att inte blanda de båda. Ska göraen sak åt gången tror jag. Man får kanske bäst resultat när man inte mixar och blandar ihop olika grejer.

Hoppas verkligen att det blir snart, jag vill komma igång nu!

• Nassegrisen

Jag gick på ackupunktur nu innan vårt FET i början av november. Men jag tror inte att vi hann göra så många behandlingar som det kanske behövs. Ska dock börja tidigare denna gång!

Har du provat någon alternativ behandling?

Lycka till med erat försök! Kram

Svar på tråden Bidrottninggelé?