• Anonym

    Provade lite anal igår

    Vi hade utan glid medel (har köpt det nu), och det var inte det skönaste jag varit med om- vi ska prova med glid...om det är mer ok el inte.

    Han kom in med ollonet och någon cm till. Det sved en del när han kom in som längst- kanske blir bättre med glid, och...när han "drog ur"...(för att trycka in igen)...så kändes det verkligen som att jag ville göra 2:an istället...nästan som att "nu gör jag 2:an".

    Är detta ganska normalt att känna första gången man provar?

    Han berättade att senaste han hade analt med, att hon tyckte det var ok- men, inte så hon hade jätteskönmt, och tjejen innan gillade det mycket. Hm, får se om jag gillar alls!

  • Svar på tråden Provade lite anal igår
  • Anonym

    Tycker absolut att ni skall testa det igen. I vår familj är det nog jag som gillar analt bättre än mannen, men han är inte sen att hänga på. =)

    Tror det viktigaste är att man är avlappnad och riktigt k-t då är det inte alls dumt.

    Lycka till nästa gång.

  • Anonym

    Nervös var jag, ska prova att bara ligga på sidan så får han "värma upp mig", och smeta på rätt mycket glid, så provar vi igen.

  • Anonym

    Hur fick ni in den utan glid? Inte konstigt att det känndes underligt och som att ngt ville följa med ut...

  • Anonym

    Jag blev "blöt" i "vanliga"...och han använde det där bak...och saliv.

  • Anonym

    Jag provade att rida- men, just då funkade det inte så bra.

    Vi har inte hunnit prova igen.

  • Anonym

    Värm upp med en analplugg och glidmedel, släpp sedan in den äkta varan utan större problem. Lycka till.

  • Anonym

    Till anonym inlägg 33

    Du verkar ju ändå lite nyfiken på det annars skulle du ju inte hålla till på den här tråden.

  • Anonym

    Man är inte skapt att ha anal sex, de är pullan man ska använda..ni kan förstöra anal öppningen så ni inte kan hålla avföring tätt! jag har läst d!

  • Anonym
    Anonym skrev 2007-03-06 07:18:08 följande:
    Man är inte skapt att ha anal sex, de är pullan man ska använda..ni kan förstöra anal öppningen så ni inte kan hålla avföring tätt! jag har läst d!
    Jaha så det har du läst? Tror du på allt du läser eller?
  • Anonym
    Anonym (sissi) skrev 2007-03-07 17:58:12 följande:
    skönt för dig att du är så jävla normal då.. Vad bryr du dig.. låt oss få vara perversa då om du tycker det.. Tror nog att vi som vågar och vill istället för att döma har ett tusenfaldigt bättre sexliv än någon som bara sitter på sina höga hästar och dömer.. tackar och bugar för att jag inte är inskränkt...
    MYCKET BRA SKRIVET!!!!!!! *applåderar*
  • Anonym
    Anonym (sissi) skrev 2007-03-09 10:58:19 följande:
    ser jag mig som perves? kan jag knappast påstå.. Att du inte anser att jag är normal för att jag tänder på analsex är ditt problem.. Det finns människor som anser att oralsex är perverst. definitionen av vad ett normalt sexliv är, är olika från person till person.. Det finns vissa som anser att missionären varannan lördag efter ett glas vin är det normala och allt utöver det anses vara lite stört. Så om du anser att det inte är normalt, va tusan går du in på en tråd som heter jag provade analsex igår..?? Jag går inte in och läser sextrådar som innefattar saker som jag inte går igång på. Och bara tanken att gå in på en sådan och skriva ett dumt inlägg är så fjortis aktigt så det är bara löjligt.. Väx upp..mitt sexliv är underbart och vi har sex varje dag.. så min mus klarar av sitt jobb mer än väl..
    Ännu ett mycket bra skrivet inlägg!! *applåderar åter igen*
  • Anonym
    Anonym (FYFÖRANAL) skrev 2007-03-09 17:55:39 följande:
    Ja jaaa sissiiii kör du på ditt analsex men akta så inte svanskotan åker upp och ger dig men förlivet, analsex är ochså en risk som man utsätter sig för om du nu inte vet det! Hetsa inte upp dig för jag bryr mig inte om dig som person utan talar almmänt och don`t give a shi# för vad du sysslar som person! Kör upp så i örat who care`s?? JAG TYCKER INTE ATT DET ÄR NORMALT. och alla är fria att gå in på vilken tråd som helst och framföra sin åsikt, det är inte så alltid att det kommer positiva svar, Ta det negativa ochså om du överhuvudtaget ska hänga här och skriva ett par ordTackar och bugarrrrrrrrrrrr:.........
    Om du läser FL´s regler så ser du att dina inlägg är OFF TOPIC och har med andra ord inte i den här tråden att göra! Starta en egen tråd om dina åsikter!
    TS frågade inte om dina synpunkter ang analsex, läs trådstarten igen!
Svar på tråden Provade lite anal igår