Stoppas från att vara pappa[Aftonbladet]
Man mår ju dåligt när man läser om hur myndigheterna misshandlar honom...
Man mår ju dåligt när man läser om hur myndigheterna misshandlar honom...
Kjn. Så du anser att man inte kan vara sambos och skaffa barn utan man måste vara gift???
Så du menar att om man inte är gift så har man inte rätt att skaffa barn? Jag som är emot giftermålet har altså inte rätt att skaffa barn? Jag tycker att giftermålet är ett sett för staten att hålla koll på oss.
Men det du syftar på är ju att man kommaer att skiljas eller att modern kommer börja bestrida dina rättigheter som far. alltså skall man gå in i relationen och skaffa äktenskapsförord etc. för det kommer ju ta slut???
Även om du är gift så har du inte någon rättighet om din kvinna vill göra abort det är alltid kvinnas val ovavsett om man är gift eller inte
Råger: Vi gjorde samma sak... sen kom det ca 1 och en halv vecka efter dottern var född pappaer på att jag var pappa
Vi ringde familjerätten här i stan. prova ringa komunväxeln och säg att du vill erkänna faderskappet det var så jag fick kontakt med dem
Råger: be henne knipa ihop=) jag frågade dom på bb om man kunde mixtra med tiden om det skiljde 5 min och dom sa att det gick....
Dom skrev på en lapp i förlossningsrumet för oss. den kan dom manipulera sen får dom vänta lite med att skriva in i datorn... när jag lästa pappren så tog det ca 3-4 timmar innan allat var inskrivet även födelse tiden