• Blueblood

Fräscha brudar som är felplacerade

Ja. Det var en grej jag tänkte på. Jag har ju handlat en del på såna här byggvaruhus, typ när man ska bygga om hemma. Har lagt golv och tak, målat och slipat.
    Då har jag tänkt på en grej. Det jobbar ganska fräscha brudar i affärerna. Fräschare än genomsnittet, om man jämför till exempel en gymnasieklass.
    Visst jobbar ofta brudar som bryr sig om sitt utseende i affärer, men då handlar det om konfektion och parfym etc. Inte jävla kvartsstavar, kakel och laminatgolv.
    Varför jobbar fräscha brudar på såna ställen? Jag menar, de måste ju hjälpa kunderna att välja rätt t-skarvar, ballofix etc. Då hjälper det ju fan inte om man har fixat sina naglar kvällen innan!
    Ska jag få rätt varor i en byggaffär, då vill jag ha hjälp av en man, inte en 22-årig brud som skulle passa i Moore Magazine.

• Svar på tråden Fräscha brudar som är felplacerade
  • Isolde

Du menar att det är omöjligt att snygga brudar skulle kunna veta något om t-skarvar och ballofix, alltså?

Är det bara fula brudar som kan det? Eller inga brudar över huvud taget?

~ reta inte djuren, ty de retar sig själva ~
  • Nellee

För att det finns snygga grabbar inne på byggavdelningen Vad annars..

• Blueblood

Troligtvis inga brudar, inte i alla fall sådana som är under 25 år. Absolut inte såna som ser ut att precis gått ut gymnasiet.
    Unga brudar har inte ballofix som fritidtsintresse heller. Det kan däremot killar ha.

• Blueblood

OK, om ett byggvaruhus ska anställa attraktiva, unga brudar, kan de då inte typ jobba på badkars/jacuzziavdelningen och ligga där i sina bikinis???

• Isolde

Åh, jag kom just på att du är en av dem jag inte tycker att det är lönt att diskutera med. Så jag slutar lika snabbt som jag började, och överlåter åt andra att irritera sig på din inskränkthet. God jul!

~ reta inte djuren, ty de retar sig själva ~
  • Nellee

Kan de säkert göra... är det vad du vill? ring och fråga..

• Blueblood

Isolde: Jag är mycket kompetent att diskutera med! Det är bara att köra på!

• AnneSophie

På K-rauta i Södertälje jobbar bara medelålders män med glest hår. På Bauhaus är utbudet bättre bland männen.
    Men ja... Jag tror att unga snygga kvinnor på byggvaruhus är medvetet ditplacerade i ett led att för locka män (som Blueblood?) till att besöka butiken oftare....för inhandla sådant som dom egentligen inte behöver. En chockerande konspirationsteori!

detached parent - evolution in progress
Svar på tråden Fräscha brudar som är felplacerade