Inlägg från: Blueblood |Visa alla inlägg
  • Blueblood

Fräscha brudar som är felplacerade

Ja. Det var en grej jag tänkte på. Jag har ju handlat en del på såna här byggvaruhus, typ när man ska bygga om hemma. Har lagt golv och tak, målat och slipat.
    Då har jag tänkt på en grej. Det jobbar ganska fräscha brudar i affärerna. Fräschare än genomsnittet, om man jämför till exempel en gymnasieklass.
    Visst jobbar ofta brudar som bryr sig om sitt utseende i affärer, men då handlar det om konfektion och parfym etc. Inte jävla kvartsstavar, kakel och laminatgolv.
    Varför jobbar fräscha brudar på såna ställen? Jag menar, de måste ju hjälpa kunderna att välja rätt t-skarvar, ballofix etc. Då hjälper det ju fan inte om man har fixat sina naglar kvällen innan!
    Ska jag få rätt varor i en byggaffär, då vill jag ha hjälp av en man, inte en 22-årig brud som skulle passa i Moore Magazine.

• Svar på tråden Fräscha brudar som är felplacerade
  • Blueblood

Troligtvis inga brudar, inte i alla fall sådana som är under 25 år. Absolut inte såna som ser ut att precis gått ut gymnasiet.
    Unga brudar har inte ballofix som fritidtsintresse heller. Det kan däremot killar ha.

• Blueblood

OK, om ett byggvaruhus ska anställa attraktiva, unga brudar, kan de då inte typ jobba på badkars/jacuzziavdelningen och ligga där i sina bikinis???

• Blueblood

Isolde: Jag är mycket kompetent att diskutera med! Det är bara att köra på!

• Blueblood

Ja, jag kanske skulle köpa kläder, choklad eller en p-film av dessa brudar, men inte fan skulle jag våga mig på att köpa fuktspärr av dem.
    Fan, kan de inte bara jobba på Pressbyrån i stället så slipper man problemen.

• Blueblood

AnneSophie: Det kanske finns olika märken, vissa bättre för ett visst underlag etc. Det kanske man vill fråga om.

• Blueblood

Ja, och hur fan ska man kunna få ett vettigt svar när man fantiserar om hur det skulle vara att hälla den ljusblåa, halvsega vätskan över den fräscha brudens fasta och fina bröst, samtidigt som hon slänger med sitt långa, rågblonda hår och Septembers "Cry for you" pulserar ut ur högtalarna

• Blueblood

Miss Helena: Du jobbar med sånt? Trevligt! Fan, har ju en massa frågor, men hinner inte ställa dem nu!

Svar på tråden Fräscha brudar som är felplacerade