• Spring­steen
    Äldre 25 Dec 17:48
    5405 visningar
    21 svar
    21
    5405

    Nervös pappa???

    Min kära sambo tror att han är ensam om att vara en nervös första gångs pappa.... Så finns det fler pappor där ute som kan lugna honom om att han inte är det????


    BF
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-14 21:29:14:
    Vi fick en liten Wilmer den 5/1 och pappan klarade allt helt galant.. lite nervös var han men inte så jag märkte de nämnvärt!!! Och han fixar pappskapet perfekt
  • Svar på tråden Nervös pappa???
  • Äldre 26 Dec 09:25
    #1

    Finns det någon som INTE är närvös när det är dags att bli pappa. Jag har bara ett barn men jag tror inte att jag kommer vara mycket mindre nervös när det blir dags igen.

  • Äldre 26 Dec 09:29
    #2

    jag lovar honom att alla som har ett hjärta är nervös inför dagen D, men man står pall då det sker!

  • Har ingen signat­ur ännu
    Äldre 26 Dec 10:29
    #3

    Jag är inte så nervös än. Men jag vet att jag kommer att bli det när dagen närmar sig.

  • Bengan­fans
    Äldre 26 Dec 17:09
    #4

    Jag vart mer och mer nervös inför d-day... men nu är det hyffsat lugtn....

  • vkx
    Äldre 27 Dec 13:50
    #5

    Klart att man är nervös. Konstigt vore det väl annars. Skicka honom till www.familjeliv.se/Forum-2-19/m11199631.html igen. (Såg att du har tipsat honom redan.)

  • Svalu
    Äldre 1 Jan 21:53
    #6

    Jag med tre ungar och lätt rostskadad borde ju inte vara nervis inför dn fjärde?....jag kan lova att man är inte såvärst kaxig när det gäller....oavsett om det är nummer ett eller fyra.

  • Wipper­man
    Äldre 2 Jan 10:37
    #7

    Nä.
    Kaxigheten är rätt låg faktiskt.
    Monterade barnstolar i bilen imorse
    Ett manligt förhållningssätt till det okända är att läsa på, skaffa sig mer kunskap för att då ha någon form av kontroll.
    Nu funkar det dock inte.
    Läskigt

  • Bitter­King
    Äldre 13 Jan 20:27
    #8

    Klart man är nervös,, fan vore det annars. Det ska bli både skit kul, och hur läskigt som helst. Det är ju iallafall ett annat liv man ska ta ansvar för, och så har man svårt att ta ansvar över sig själv ibland känns det som.

  • Äldre 13 Jan 20:28
    #9

    Man kan ta fyra 33-centiliters mellanöl med sig. Då blir man inte för full men samtidigt är man inte nykter heller. Det är ungefär som att spela dart. Man har bättre kontroll.

  • Äldre 13 Jan 20:50
    #10

    Än så länge är jag inte nervös faktiskt. Men jag är övertygad om att det kommer ändra sig ju närmare BF vi kommer . Är i vecka 20 nu.

Svar på tråden Nervös pappa???