varför är han så sur och arg ( så lätt)
hej. jag har en pojkvän som jag nu väntar barn med, jag är snart ivecka 11, jag har en son sedan tidigare på 1,6 år som han tycker mycket om och är som en styv pappa åt han. vi kommer inom en snart framtid flytta ihop och dela ekonomi och allt,
jag är bara fundersam på något, som är nu sista tiden, idag så råkade min son bajsa lite o det blev lite mycket så det råkade komma genom byxorna, jag höll på med magen o såg inte det och kände inte det heller för jag är täpt i näsan och sen var han i ett annat rum, såg det direkt när jag gick in till han sen,
då kommer min kille upp från källaren och ser detta och det hade kommit på soffan lite lite som en 1 krona i storlek så lite på ena kudden, som dels är avtagbart tyg på, han blev så arg att han inte pratade mig med mig hela kvällen, var inte direkt social när min syster sedan kom på middag. jag fick ta av alla kudd fordral inkl dom man sitter på och tvätta allt, han a inte ens tack, jag städade hela huset idag o gjorde allt tvättat mm saker lagat mat, jag frågade ser det fint ut han sa nä det luktar skit överrallt nu, så barnsligt att det inte är klokt. sen så är han så pedantisk men jag menar har man barn så blir det lite stökigt, en liten kille osm min son fattar inte helt va städa är, min killes pappa var sån som städa hela tiden o kamma matt fransarna mm inte klokt, kanske har han fått hans beteende, men sen blir han sur för massa saker, jag måste ha klart mitt körkort innan vi flyttar ihop fast han vet att min ekonomi är kass när jag e ensam o har inte råd att spara till körkort, han sa att jag måste ha tagit det innan, han blev så arg och skrek på mig att jag ljuger o kan inte hålla vad jag säger osv jag kom med ett förslag jag tyckte lät bra o det var att vi kunde flytta ihop innan så vi slipper min hyra på 6500kr samt mat här o mat hos mig som jag hjälper till med så gott jag kan och har råd, men får ändå höra att han betalar allt o sen att han alltid ligger back pga mig, men så vill jag inte känna, han känner ingen känsla av att jag kanske känner mig kränkt eller så. sen så tänker han mkt på ekonomin mm men jag menar vi kan skaffa barn det vill han, men inte flutta ihop och sedan spara pengar då som mitt förslag var, han vill att jag har körkort först, jag menar jag jobbar på det o läser teori, samt jobbar 100% och tar hand om min son på det, är gravid med vill kunna njuta av att va gravid också, tillsammans han menar då på att jag skulle tänkt på det innan o planerat det bättre med min ekonomi, men det gör man väll tillsammans, planerar för sin framtida gemensamma ekonomi eller? jag ville att vi skulle sätta oss ner o planera hur mkt vi ska spara mm, men han vägrar lyssna, han pratar inte med mig i stället och blir sur för massa saker och skriker på mig, eller så svarar han inte mig o går ner i källaren vid datan, jag gör liksom allting hemma städar o tvättar på det, inget tack eller ngt jag fick göra allt idag till middagen o jag undrar vad han tänker när det kommer en till bebis, jag menaar hela tiden kommer han o säger det är stökigt och mm vill att vi ska hjälpa till mer, jag fråga om han kunde hjälpa mig med potatisen det var 30 min kvar till min syrra o familj skulle komma, då går han in o duschar 20 min så jag fick göra det själv fast ja bad han snällt, fattar inte vad det är med han, är han orolig o inte vill snacka eller vad är detta, ngn som känner igen sig på detta, han är inte alltid så här men när det kommer kommer det snabbt o jag vet sällan vad det beror på, för han vill inte säga det oftast o då går jag o tror att det är mig det är fel på,
suck jobbigt detta.