Vilken jä*la nörd man är gift med!
Hormoner som svallar, nej inte kan det väl bero på nåt sånt???
Har aldrig varit så arg på min kille som idag!
Vi var bjudna till hans föräldrar på middag kl 16.30.
15.45 ringer telefonen o de undrar var vi är, antingen hade de sagt fel eller så hade jag tagt fel på tiden. Maken sa att vi stod i dörren o skulle komma på en gång (ca 20 min resa)
På vägen var vi tvungna att stanna på affären, två julklappar till några av släktingarna vi skulle träffa var tvungen att inhandlas. (De hade skickat till oss utan förvarning o vi var ju tvungna att ha med oss något till dem också)
16.00 är vi vid affären o jag erbjuder mig att springa in o handla färdiginslagna chokladaskar. Men eftersom jag är gravid i v25 o har foglossning så ville han promt gå in. 5 min går,10, 15, 20... Tjugo pers går in efter honom o går med fulla matkassar ut före!
Till slut rusar jag in - tokförbannad. Vad han gör? Jo, han står i lugn och ro och pratar med en bekant!!! Att min käre karl lever i kväll är ett mysterium för så arg som jag var på honom då har jag aldrig varit under alla år vi varit tillsammans. En timme försenande glider vi in till tjocka släkten... HUR pinsamt tror ni att jag tyckte att det var?
Efter middagen lägger sen min käresta in snus , visserligen diskret, men alldeles tillräckligt nära mig som hatar lukten. Får alltså kuta iväg och spy. Från ett julbord med hans släkt!
Livet är bra härligt, vissa har tur att de lever