• Jimmie

Lösmus

Varför inte en Lösmus i var mans hem? Det ska ju finnas en dildo i varje kvinnas tydligen.

• Svar på tråden Lösmus
  • Jimmie

Men titta en gång?! se omkring er i detta så kallade jämnställda samhälle. eller som styrs av män då enligt vissa blablabla.
    Dildosar!! finns i alla jävla tidningar man kan tänka sej, till och med i Halens och Ellos och teknikmagasinet. Där ligger dom framme så alla kan se barn som vuxna och strååååålar ut sin härlighet till kvinnan. den är tam, den är accepterad, den är lika snäll som ett paket mjölk.
    MEN var är Lösmusen? var ärdenna manick nånstans?! ser ni den i ovanstående blaskor? nej. Var finns den? undangömd. den får inte ses av barn eller pensionärer med hjärtproblem. den är snusk! den är äcklig! den är ett motbjudande avbildat könsstycke som inte får visas! den som använder den är pervers, ligger i samma liga som snuskiga farbröder som tafsar på barn.
    men visst är det så? håll med.

• Jimmie

Lisa 74:
    Mja inte lätt när dom faktiskt ser ut som en jättek*k och inte en stafettpinne =) Vad ska man säga då? det är en extrasnopp ifall pappa tappar sin. och pappa måste ju oxå kissa eller hur? =)

• Jimmie

Kan ju lika gärna spänna på ett lik istället för en docka.

• Jimmie

Poängen är att det inte är ok som man att leka med sin sexualitet men det är det för kvinnor. då har alltså vågskålen tippat över. Den ska balanseras inte vägas åt nått håll. Det gäller ju inte bara denna fråga

• Jimmie

Petflaska??? i det lilla hålet??? om man är 7 år kanske =P

• Jimmie

Ehmm hela denna diskussion handlar inte om att jag eller vem annars det ska va vill ha eller inte ha en lösmus. läs

• Jimmie

å cåntriäre (taskig franska)
    Hela min så kallade poäng med denna tråd är inte huruvida det är vettigare/sexigare/användbarare osv osv att använda dildo för kvinnor än vad det är för män med en lösmus. inte heller är denna tråd om huruvida "jag" vill ha en sån, eller en dildo för den delen. UTAN hur det presenteras i samhället. Dildo=fint, Lösmus=fult. Dildo=helt ok i var man/kvinnas hem, Lösmus= Fult, perverst och snuskigt.

• Jimmie

Ja visst har det varit tabu med kvinnlig sexualitet. Men vad är bra med att vågskålen vänder? Jämlikhet och balans är ju vad strävan borde vara.

• Jimmie

Ett konstigt resonemang att nuvarande folk sak få betala för deras förfäder.

• Jimmie

Blev en riktigt fin tråd det här =)
    Själv skulle jag nog föredra den äkta varan i alla lägen, och finns inte det så är handen det bästa redskapet för att leka med frallan ändå =) men! Det ska icke vara fult med lösmus!! ska gå ut med det 1 maj tror jag

• Jimmie

Familjen Taylor: du får nog läsa igenom allt innan du frågar för annars drar du ju upp samma saker igen som redan diskuterats

• Jimmie

Anonym (undrar)
    Finns ett ton sidor med sånt, bara att smaska runt och se =)

Svar på tråden Lösmus