• Anonym

Lösmus

Hmmm,
    kan det vara så att dildos på nåt sätt oxå är en manlig fantasi?
    Det är ju inte precis ovanligt att porr innehåller mastruberande tjejjer och då inte på ett sätt som värkar vara det skönaste för tjejjen utan som en kill fantasi? Har själv aldrig fantiserat om en runkande kille, jo att han runkar för att han tänder/tittar på mig, men inte på ideen att han själv är kåt.
    Bara en tanke på varför det finns mer tjej-leksaker från första början...

• Anonym

Många tjejer skulle nog tycka det var bra om deras kille fick sig en lösmus så originalet fick vila ibland ;)

• Anonym

Har inte läst hela tråden men jag måste säga att jag tror inte min man vill ha en lösmus... Däremot vill han gärna att jag ska ha en dildo. Så det är minst lika mycket för hans skull som för min skull som det nu tillslut har blivit en...

• Anonym

Jag ska också köpa en lösmus till min sambo. Han är lite blyg så han skulle aldrig våga göra det själv

Hoppas att den får vara med när vi leker tillsammans också

• Anonym

Jag köpte en Fleshlight till maken i julklapp då jag själv tyckte att någon rättvisa ska det väl ändå vara . Jag har ju grejor.. så varför skulle inte han få? Själv ansåg han inte att han behövde någon men såhär i efterhand kan vi båda säga att erfarenheten varit mycket positiv . Speciellt nu när jag är gravid och med svår foglossning, han kan "hantera" den medan jag i bekväm (läs uppkuddad) ställning kan "leka" med resten av hans kropp. Jo, jag får visst igen men nu gällde det ju inte det va? . Definitivt att föredrar framför "stooopp älskling, jag har sammandragning..." eller "aj fan, höften gick i lås"

Svar på tråden Lösmus