Lösmus
Ja vill man ha en lösmus så ska man givetvis skaffa en sådan! Varför inte? Sålänge min man vill ha sex med mig med får han gärna leka med en lösmus på egen hand vid behov..det gör han dock inte han runkar med handen.
Dock har kvinnor ofta svårare att få orgasm än män och en del kvinnor får sitta och gnugga i kanske en timme innan de får orgasm utan hjälpmedel..en del kan inte få orgasm enbart med hjälp av fingrarna alls. Så för många kvinnor handlar det om att om de alls ska kunna få orgasm genom onani så behöver de en vibrator eller dildo för detta. (om de nu inte ska sitta med en morot el dyl). Även när vi har sex är det svårare för oss att få orgasm och för en del hinner mannen komma innan kvinnan och sedan är han nöjd men inte hon. Därför kan en dildo vara ett bra hjälpmedel även när man har sex för att båda ska få sex och för att mannen ska slippa slicka i en timma(kanske).
Så till viss del står dildom för att vi har SAMMA rätt till njutning som ni har trots att vÅr njutning inte alltid är lika lätt tilgänglig och snabt åstadkommen som eran är. Kanske därför den finns så lätt tillgänglig, den är inte ovanlig eftersom den för många är NÖDVÄNDIG, det är inte många män som behöver en lösmus för att kunna få orgasm..vad jag vet.