• mammatillMilo

Photo pearls!

Någon som håller på med det?
    Har precis fått startpaketet men jag har inte börjat än.
    Några tips vid limmningen?Verkar krångligt..

• Svar på tråden Photo pearls!
  • BimBim o Knorrans Mamma

Fick oxå ett såt i julklapp ju Men har ej testat än.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 26 ♥ ¸.?°´¯)
  • mammatillMilo

Jag har precis börjat men jag vet inte hur man ska få upp det på väggen sen..Om nån vet nåt bra sätt så berätta gärna..

• mammatillMilo

Sök på google så får du se vad det är=)

• mammatillMilo

Nu har jag gjort färdigt mina 2 första..Blev sådär..man måste nog ha riktigt bra foton..Lägger upp dom i mitt galleri..

• Fam Sjöäng

Hej!

Jag har gjort ett par tavlor faktiskt ( innan jag fick barn måste tilläggas )

Jag tycker det är jättekul. Man får inte ta bilder med så många små detaljer då det bara blir prickar, utan ta kort utan massa detaljer på. jag gjorde mest närbilder och de blev suupper fina!!!!

• Fam Sjöäng

Måste tillägga att jag gjorde A4 och några större ändå.

• mammatillMilo

Jag tycker det är jättesvårt att sätta upp dom på skivan..Hade du också dubbelhätande limark?

• Fam Sjöäng

ja det hade jag.
    hmm jo det var ju lite petigt o få det bra. lyckades förstöra en hel tavla när jag skulle limma/tejpa ihop.
    Jag tog lite i taget och drog med en skrapa, typ som man sätter upp tapeter.

• mammatillMilo

Jag har precis förstört en jag med=(´faan vad sur man blir..

• bluebride

har också ett sånt set, men har inte vågat börja och kommer nog inte göra det förrän flytten är klar, så kanske runt påsk kan jag börja

• mammatillMilo

Jättekul är det=)en lite pillrigt..Limmningen är tyvärr inte min grej=(

• MalinMalin

Här är en till som tycker det är kul!

Vi håller på med en och jag stryker som vanligt och tänkte sen limma upp bitarna på en pappskiva. Man kanske ser skarvarna lite mer men jag tyckte det verkade svårt med det dubbelhäftande. Man kanske tom kan stryka ihop de olika bitarna så att det inte blir någon skarv. Tyvärr börjar några färger ta slut så vi får väl se om det blir refil-inköp så det blir färdigt. Skulle nog börjat med något litet men det blir ju bättre när det är stort så jag började med en som är 2x3 rutor stor.

• mammatillMilo

MalinMalin:Blir de inte stela när du stryker dem då?Går det att limma sen?

• MalinMalin

Jo de blir stela precis som vanliga plattor. Man skulle kanske kunna prova med häftkuddar om det är svårt att limma, jag har inte provat än. Blir säkert bättre att limma utan att stryka men jag tyckte det verkade svårt.

• mammatillMilo

Det är skitsvårt med de dubbelhäftande..Man har bara en chans på sig..Släpper man utan att det är klart så blir det förstört..

Svar på tråden Photo pearls!