• Yummie

Vad tycker ni om märket Clarins?

Vad tycker ni om kosmetika märket Clarins?
    Skriv gärna era Clarins favoriter.

Själv tycker jag det är väldigt bra, har en jättebra deo därifrån och skulle därför gärna vilja testa något mer. Så skriv alla era erfarenheter o vad ni tycker o så.

• Svar på tråden Vad tycker ni om märket Clarins?
  • Sunflower

Jag har köpt ansiktsvatten och creme och är jättenöjd! Kan verkligen rekommenderas. Men deon har jag inte testat än, får väl köpa en sån då

• Fastidious

Jag gillar Clarins produkter mycket. Helst deras ansiktsolja och askungecreme. Beauty flash balm eller vad heter den? (orkar inte gå och kolla..

Ansiktscremerna för torr hy och en av deras bodylotion har jag också testat..mycket bra! Och det där ansiktsvattnet som är som en gelé.. doftar underbart!! Oj vad sugen jag blev på att köpa det igen...

• mrs holiday

Använder ansiktscremer från Clarins sedan en månad tillbaka. "Multi active jour" tror jag de heter, för oss som är 30+ med början till lite rynk

Nattcremen är underbar, hyn blir sammetslen. Dagcremen är också skön, men blir lite klibbigare på hyn. Fick även med prov på ansiktsvattnet och det gillar jag inte riktigt, blir ännu klibbigare då...Cremerna doftar gott, men lite för starkt för min smak om jag ska vara ärlig...

Så betyg godkänt från mig blir det!

• Yummie

Nu blir man ju ännu mer sugen på att köpa något.
    Clarins är ej testat på djur va? tror det är ett växtbaserat märke, eller har jag fel?

Svar på tråden Vad tycker ni om märket Clarins?