Är det någon mer som varit missnöjd med Fonus?
Min mamma avled nyligen och jag har skött det mesta med hennes begravning eftersom min pappa legat på sjukhus (nu är han på bättringsvägen och hemma igen, tack och lov).
Jag tycker att min/vår kontakt på Fonus skött sig dåligt. Han har inte svarat på mail (efter tre dagar ringde jag istället för att överhuvudtaget få ett svar), när han gjort det har han svarat på första frågan och struntat i resten. Han har anmält min mammas namn till minnesstunden efteråt, och när jag rättade honom glömde han bort att rätta det ändå - så när jag senare kontaktade kontoret för andra frågor läste en tjej där upp min mammas namn IGEN på gästlistan fast jag sagt till en gång. Jag frågade UTTRYCKLIGEN om en viss musik kunde spelas på orgel, meddelade vilken orgelmusik vi ville ha och frågade UTTRYCKLIGEN om de kunde ta kontakt med organisten eller om jag skulle ringa själv. Sen en kvart innan begravningen skulle börja sa prästen att organisten inte visste alls vilken musik som skulle spelas. Han har också sagt att jag är första kontaktperson trots att jag poängterat ett flertal gånger att jag velat att de skulle försöka nå min pappa i första hand.
Jag skrev just ett långt mail och påpekade det här, som jag skickade till kontaktpersonen, till hans kontor och till info-adressen.
Jag tycker bara att det är så väldigt dåligt skött!