• Anonym

Art Clinic i Göteborg?

Är det nån som har erfarenhet av bröstförstoring gjord på Art Clinic i Göteborg? Bra? Dåligt? Tacksam för all info!

• Svar på tråden Art Clinic i Göteborg?
  • Anonym (C 75)

Kanon bra ställe, Det bästa igbg
    Lycka till

• Lilla  My

Jag letar för fullt efter kliniker i Göteborg eller där omkring. Har oxå fastnat för Art Clinik, men är rädd för att det är deras hemsida som är så fin som gör att man dras dit. Kanske är Calanderska bättre, eller någon annan klinik.
    Vad säger ni som opererat er i GBG?

• Anonym

har opererat brösten 2 ggr på art clinic...superbra klinkik, proffsig personal.. kan verkligen rekomendera Peter Zachrisson som kirurg...han e jätteduktig..
    lycka till!

• Anonym

puffar lite!

• Lilla  My

Kul att höra om lyckade operationer på Art C, och jättebra att bli tipsad om kirurger. Har länge velat operera mig, men har först nu börjat kolla upp vad det egentligen kostar, kliniker, läkare osv. Vart är det man kollar upp om läkare har prickar/anmälningar på sig? Jag vill veta ALLT om den som ska operera mig ;) , det känns jätteviktigt att vara så noggrann som man bara kan i val av rätt ställe och kirurg.

Du anonym som opererade dig på Art, fick du se före och efterbilder på andra som Peter hade opererat? På Art Clinics hemsida finns inte så mycket före och efterbilder vad jag har sett...

Är det någon som läser detta forum som kanske skulle vilja dela med sig av sina efterbilder efter operation på Art Clinik / alternativt op på annan klinik i eller nära Göteborg? - Det skulle mottagas tacksamt ;) ;) ;)

Ha det så gott alla!

• 19anna76

lilla my, du kan kolla in min efter bild i galleriet... (jag som var anonym ovan)..
    peter ville inte visa före och efter bilder. men han är välidigt bra på att läsa av vad man vill och vilket resultat man är ute efter. det bästa är nog att gå runt på olika konsultationer coh skaffa sig en egen uppfattning och välja en läkare som man har förtroende för och som man tycker om...
    lycka till.

• garin

Lilla My: www.hsan.se/
    Där kan du nog hitta en del... angående det här med att kolla upp läkare osv. Har inte forskat så mkt själv, kanske behöver du ringa dit för att få reda på mer ingående...

• Lilla  My

Tack för svaren både anna och garin!
    -Anna, kanonsnygga bröst! Får man fråga hur mycket du lagt in. Själv vågar jag mig nog inte på så mkt som du, men skulle gärna vilja.

• björk05

hej!

jag ska operera boobsen hos peter zachrisson på art clinic om en vecka.. han har mitt fulla förtroende.. han verkade väldigt proffsig när jag var där och pratade med honom.

• 19anna76

tack!!!
    jag har lagt in 430 CC high profile...jag är lång så denna storlek ser alldeles lagom ut på mig...kanske låter större än vad det är...tänk på att den vanligast anledningen att folk ångrar sig efter en operation är att man inte tog större...man vänjer sig otroligt fort...

Svar på tråden Art Clinic i Göteborg?