• 19anna76

Art Clinic i Göteborg?

lilla my, du kan kolla in min efter bild i galleriet... (jag som var anonym ovan)..
    peter ville inte visa före och efter bilder. men han är välidigt bra på att läsa av vad man vill och vilket resultat man är ute efter. det bästa är nog att gå runt på olika konsultationer coh skaffa sig en egen uppfattning och välja en läkare som man har förtroende för och som man tycker om...
    lycka till.

• 19anna76

tack!!!
    jag har lagt in 430 CC high profile...jag är lång så denna storlek ser alldeles lagom ut på mig...kanske låter större än vad det är...tänk på att den vanligast anledningen att folk ångrar sig efter en operation är att man inte tog större...man vänjer sig otroligt fort...

• 19anna76

hej björk 05,
    jag tror inte du behöver vara orolig för att få förstora bröst.....jag hade en urammad tom B innan första operationen, en normal c efter första (305 cc) och stor D/ E nu efter 430CC.
    skall du också ha p.i.p ? eller mentor?? standard el high profile?? texturerade el släta? under eller över muskeln??

kram.

• 19anna76

hej, så nu kan du se på bilden!! hur lång är du? funderar du på att ta större tycker jag du skall ta större nu...annars kanske du ångrar dig, är ju mycket pengar man lägger och ännu mer om du skall göra en operation till sen...

• 19anna76

hej! det är säkert som du säger, har du provat ut och det kändes bra så blir det säkert jättebra...peter är ju väldigt duktig och är noga med att det skall se fint och naturligt ut... efter operationen är man ju välidigt proppad med smärtstillande så då gör det inte så där jätteont, sen blir det värre..första natten och 2 dagar efter får du nog räkna  med  ligga i soffan, sen blir det bättre.. men du har väl någon som hämtar dig??

• 19anna76

dom ömmar och det kommer kännas som en elefant sitter på dig...men som sagt, det går snabbt över. ladda upp med massa värktabletter och ta så mycket du får enligt anvisningarna så du iaf inte behöver ha mer ont än nödvändigt.
    och det kommer vara värt det!!!
    lycka till!!!!!!!!!!
    god natt.

• 19anna76
    Hur länge man blir hemma e väldigt olika. första gången opererades jag på torsdagen och gick till jobbet på måndagen...dock  på värktabletter men eftersom jag har kontorsjobb gick det bra. andra gången opererades jag också på torsdagen och gick då till jobbet på onsdagen...det var mer lagom...kunde gå utan värktabletter..

mentor ochP.i.p är olika märken på implantat. man kan välja implantat med slät eller skorvlig yta och man kan ha låg eller hög profil dvs hur många cm höga implantaten är och detta påverkar själva "putet"...

kram på er!
Svar på tråden Art Clinic i Göteborg?