• HelenN

Har du varit på Pegasus world i Side???

Ja vi funderar på att resa dit i september med våra barn som då kommer vara 7 och 1½ år gamla. Dessutom reser vi ihop med vänner som oxå har två barn.

Har ni varit där? Kan ni rekomendera det? Tycker ni att det känns "säkert" att åka dit? Jag menar det har ju varnats hit och dit för olika attacker på just Turkiet.

• Svar på tråden Har du varit på Pegasus world i Side???
  • Lilla Trule

Var där i maj med hela familjen, och det var som paradiset på jorden:)
    Otroligt god mat, underbar pool, fina rum och mycket att göra.
    Det är helt perfekt med all inclusive när man har barn!
    Rekommenderas verkligen. Kan tänka mig att åka dig igen.
    När vi åkte hade det precis varit nåt terrordåd, och UD varnade för att man skulle gå i
    demonstrationer och större folksamlingar. Mycket pga det höll vi oss bara på hotellområdet, vilket var stort och jättefint, och där kände vi oss helt säkra!

• Babe26

Vi var där i somras. Helt perfekt om man åker med barn. Poolen var enorm och hotellet super. Vi kommer absolut att åka igen!.

• HelenN

Hm det verkar ju va ett kanonställe!

Fler som varit där?

• Lollo05

Har oxå varit där i maj med en 9 månaders kille. Gick hur bra som helst och var toppen!!

• Evaa

Vi var där i juni förra året. Barnen 3 och 4 år då, pratar fortfarande om det vill åka till Turkiet på semester igen som de säger. För oss vuxna var det också perfekt. Vi behövde inte vara i barnpoolen hela tiden om vi inte ville då den var grund. God mat. Barnen tyckte det var mysigt att bara kunna gå och ta vad man ville ha att dricka och äta. Det fanns en speciell liten lunchrestaurang för barnen. Allt var mycket fräscht. Det bästa jag har varit på ur barnens synvinkel. Trevlig resa:)

• HelenN

Finns det nån møjlighet att træna dær? Nåt gym eller nåt?

• Viran

Vi va inte där, mn på pegasus rolyal, det va toppen!!!

Elvira, stolt mamma till Lilja och Otilia födda 040920 v. 30+3
  • Babe26

Dom har gym, var dock aldrig där själv. Det står väl exakt vad dom har på nazar.se

• Lilla Trule

Ja, de har gym och även inomhusbassäng att simma i....och ute i stora bassängen kan man ju simma hur långt som helst. Det ordnas även aerobics pass med jämna mellanrum. Och så ginns det ett jättefint SPA. Passa på och gå dit!
    På Nazars hemsida finns det film på ALLT. Kolla in där!

• sailormoon81

jag har oxå varit där fast inte med barn men det är jätte fint, side i sig var väl inte så mycket att ha....

• sailormoon81

glömde att säga att det var bara nästan tyskar när vi var där

Svar på tråden Har du varit på Pegasus world i Side???