Inlägg från: Sötnos |Visa alla inlägg
  • Sötnos

Top Model 3!!!

Jag ska absolut se det, har längtat efter nästa top model!! Tycker också det är himla kul att se de snygga fotografierna o hur snygga de är när de har sminkats osv...

• Sötnos

Ja det var säsong 1 när Adrienne vann, men jag hejade på Elise, för jag tyckte hon var så himla söt!!

• Sötnos

Sammet - hon som hade långt blont hår, menar du va? Hon som var otrogen mot sin kille? Ja, hon blev verkligen snygg på bilderna!! (O annars såg hon typ ut som en tråkig plugghäst med glasögon)

• Sötnos

Sammet - Ja, det såg rätt komiskt ut när hon gick i högklackat! . Ja, jag tror att hon trodde mer på sig själv på slutet, hon blev nog säkrare på sig själv när hon fick se hur snygg hon faktiskt kunde vara!

• Sötnos

Ja, verkligen...fast det var väl de där "homegirlsen" som började??!! Så töntigt, men det är väl alltid så när nån ny inkräktar på nåt stammisställe...

• Sötnos

Jag längtar tills de stylas om o får nya frisyrer o så..de blir så snygga!

• Sötnos

Jag kollade lite i tv-guiden på tv 4:as hemsida, men hittar tyvärr ingen repris!

• Sötnos

Jag gillar nog också Yaya..men tycker att hon, Norelle, är söt också...Har inte riktigt nån favorit än, vill se fler bilder först! Amanda, är det hon som håller på att bli blind? Gillade henne bättre innan det blonda håret, tyckte hon såg ut som en sagofigur på nåt sätt...Nu ser hon typ bitchig ut...eller hm...ja, jag vet inte...nåt konstigt hände i alla fall i o med hennes omvandling!

• Sötnos

Ja, detta är mitt absoluta favoritprogram! Ok, gillar andra dokusåpor också, men brukar inte orka sitta kvar framför teven under hela programmen eller så spelar jag in o kollar en annan dag...men top model skulle jag kunna kolla på varje dag!

Svar på tråden Top Model 3!!!