Top Model 3!!!
Rätt tjej vinner iaf
Rätt tjej vinner iaf
Joooo nu säger jag det! Den som vinner ääääääääääääär...
Närå, inte vill jag spoila för er, men nu slipper jag sitta och gnaga ner mina naglar av spänning jag inte behöver
Sedan när serien är klar måste ni gå in och titta på alla fotografier, de är vansinnigt vackra.
Länk för er som inte kan låta bli, men gå in på egen risk, det står spolierande nyheter på första sidan!!! www.upn.com/shows/top_model3/
K-a-r-a-k-t-ä-r Poena!!!
Hmm, Gumlan, jag ska kolla runt lite...
Well, Gumlan, här kan man kolla avsnitt för avsnitt, jag vet inte vilket program som sändes idag...jag vågar knappt skriva ut den här, för det kan säkert hända att man skickas till huvudsidan om något krånglar.
www.upn.com/shows/top_model3/show/ep01/index.shtml
Så byter man bara siffror i länken till ep02, ep03, ep04 osv. istället för ep01, idag var det episode 6 så gå inte längre för då kommer Poena och nyper er hårt i näsan!
Där finns även otroligt utförliga programbeskriningar om man missat något avsnitt. Och nu undrar jag varför jag engagerar mig, kunde ju gå och sortera tvätt istället...
Hihihi, ÄLskeling, jag tycker också det är en rolig såpa även om det är en knasig ide att tävla i skönhet och att jag inte GILLAR det i botten. Jag är en sån däringa dubbelmoraltant :-P Här finns iallafall lite kvinnor med "udda" utseenden, det tycker jag om. Amanda är så vacker!!!
Heja alla bleka alldagliga donnor med råttfärgat vinterhår! Heja oss!!!