Inlägg från: sisley |Visa alla inlägg
  • sisley

Top Model 3!!!

Jag kollar också på detta program trost att jag brukar avsky dokusåpor och liknande, men det här är är faktiskt underhållande. Men vad som förvånar mig är hur elaka tjejerna är mot varandra. Det snackas redan så mkt skit fast de knappt har lärt känna varandra. Jag skulle aldrig klara av en sekund i det huset.

Om jag måste välja en vinnare så tror jag på Yaya eller Norelle.

Sötnos
    Åh, vad sugen jag blev på ostbågar nu. Jag har bakat kladdkaka precis men nu vill jag hellre ha ostbågar.

• sisley

Ingen mer än jag som tycker att Janice D är hemsk? Hon är så opererad att ansiktet ser helt sjukt stelt ut och speciellt snäll är hon ju inte. Blä, för sådana där osympatiska människor.

• sisley

sofia23

Ajabaja! Nu är det ju inte spännande för dig att titta längre.

• sisley

Äntligen onsdag!

Sötnos:

Jag har en stooor påse ostbågar i skafferiet för kvällens avsnitt!

• sisley

Poena

Men Anne är så elak! Visst är hon vacker men det onda lyser igenom och gör henne ful, enligt mig. Annars tror jag på Yaya eller Norelle, liksom du.
    Fy för en del av tjejernas beteenden i det där programmet. *upprörd*

• sisley

Skriv inget här som ens kan avslöja vinnaren! Då är mina onsdagskvällar förstörda.

• sisley

Mama Bean

Åh nej! Hoppas att det inte blir ngn av dem... De är för elaka för att öht kunna vara vackra. Jag är sååå sugen på att tjuvkolla som jag gjorde förra säsongen men då blir det ju inte spännande längre. Ska försöka hålla mig den här gången.
    Jag håller på Yaya och Norelle.

• sisley

Bonanza

Nej då, du är inte ensam om att tycka att Janice är en förskräcklig kvinna. (Jag har skrivit om det tidigare i tråden också.) Hon är alltid elak mot alla, tycker jag, trots att hon ser jä*lig ut själv. Snacka om att leva på gamla meriter! Men jag tyckte att det var så skönt att Tyra försvarade Toccara igår, för Jannice såg så dum ut då. *s*

• sisley

ming

Visst är Amandas hår gult! Jag tycker nog att om hon fick håret klippt och färgat av en säkerligen svindyr "innefrisör" så borde de väl ha färgat det bättre. Just nu ser det ju bara trashigt ut...

• sisley

Jaha, vad ska ni äta för gott ikväll då? Själv har jag fixat i ordning semlor med extra mkt mandelmassa. Mums!

• sisley

Är det ingen mer än jag som tycker att det är förståeligt att Yaya reagerar och blir arg när juryn är så vidrigt arroganta mot tjejerna. Så fort ngn försöker försvara sitt val eller stå upp för sig själv så får de en skarp tillrättavisning.
    När sedan Toccara tog emot kritiken med en axelryckning så var det inte heller bra, då_skulle_ hon tydligen att försvarat sin klädstil. Nä, sådana där absoluta auktoriteter stör jag mig på.

Dessutom så blev jag skitsur över designerns kommentar om att Yaya höll fast vid sitt afrikanska arv för mkt och att hon skulle släppa det. Varför inte säga till ngn av de vita tjejerna att de borde släppa sitt amerikanska/vita arv!? Kommer ni inte ihåg förra säsongen när juryn förtvivlat försökte få den halvjapanska tjejen till att sluta vara amerikansk och marknadsföra sig som japanska, trots att hon inte kände sig det minsta japansk? Blä, på juryn, säger jag!

Gud, vad jag skrattade när de skulle spela in den där japanska reklamfilmen. Eva och Norelle var verkligen sååå dåliga. Nä, återigen var Yaya bäst!
    Appropå tjejerna som åkte ut så var det ju väntat, ingen överaskning m a o.

• sisley

jojja

Juryn tyckte att Toccara hade tappat stinget och givit upp. Egentligen var det väl bara lama ursäkter för de var ju tvugna att få bort henne då en mullig modell inte skulle kunna vinna tävlingen... Synd, tycker jag.

• sisley

bambigirl

Jaha, då förstår jag att du är irriterad. Utbudet på tv under dagarna är ju inte mkt att hurra för. Jag försökte kolla lite på "Days of..." idag och det gick bara inte. Fy fabian, vad dåligt det var.
    Hoppas du ska må bättre snart!

• sisley

Sötnos

Håller med dig om att om jag måste ta hänsyn till personlighet så håller jag inte på ngn för alla är ganska så otrevliga och dryga.

Otroligt trist med tillbakablickar när jag följt alla avsnitt. Tur att det kom ett avsnitt till direkt efteråt annars hade jag varit sur resten av kvällen. Vad gäller Norelle så var det ganska väntat men att Anne har klarat sig så länge trots att hon bara har ETT bra foto är obegripligt. De måste verkligen gilla henne och det skulle inte förvåna mig om hon går och vinner hela tävlingen...

• sisley

Fy, det blir bara tråkigare och tråkigare programmet tycker jag, Den här omgången känns deltagarna så bleka på ngt sätt och jag tvivlar starkt på att det verkligen är ngn ny topmodel på gång.
    Jag som hela tiden har hejat på Yaya har slutat upp med det för hon är ju minst lika elak och dryg som resten av tjejerna. Varför kan man inte både vara snäll och vacker?

• sisley

Oj, nu såg jag ju att det var fel avsnitt som sändes. Konstigt!

Svar på tråden Top Model 3!!!