Inlägg från: kajsa kavat |Visa alla inlägg
  • kajsa kavat

Top Model 3!!!

Hihi, vilken tur att det finns fler än jag som tittar på detta program! Min man tycker det är SÄMST!! HAHA! Men jag kan inte hålla mig, tycker oxå det är kul att se hur de blir på bilderna!

Jag röstar ockå på Yaya - hon är ju störtskön!

Håller med om att Nicole är lite tråkig. Det var så sant som juryn sa att hon liksom inte märks, men ändå blir hon bra på bild!

• kajsa kavat

Va? Ska det vara två avsnitt på onsdag? Varför det?

• kajsa kavat

Tittade just på mina två inspelade avsnitt från igår. Jag tycker nog det var ok att Nicole åkte ut för allvarligt: MAN LA INTE MÄRKE TILL HENNE!! Toccara tyckte jag däremot va lite synd

Men vem som ska vinna det vet jag inte alls vad jag tycker längre Jag tycker Ann är jättevacker men hon gör sig ju inte riktigt på bild, Yaya är också vacker men lite " von oben". Eva har ju sin egen stil men jag tyckte det var otroligt lågt att hon ville att Norelle skulle göra bort sig. Amanda..njaee.. Norelle tycker jag är ful.

Alltså: Yaya, Ann (om hon skärper sig på bild) och Eva om hon blir lite mer mjuk i kanterna. Svårt!

• kajsa kavat

Jajamänsan! Har laddat upp med lite mysigt fika kvällen till ära *flin*!

• kajsa kavat

Nej, jag tycker Japan är kul!

• kajsa kavat

Då så! Är ni laddade nu???!?!

• kajsa kavat

*snyft* Jag jobbar ju Måste påminna maken å spela in det åt mig

• kajsa kavat

Fast jag måste säga att det var ganska skönt att slippe de amerikanska tjejernas hysteriska skrik så fort det dimper ner ett brev eller vad än det nu är....

Men håller med om att Mini inte ALLS håller samma klass som Tyra (fast man kan ju hoppas att hon lär sig vartefter)

Favoriter har jag inga direkta än, svårt att säga på ett program!

Svar på tråden Top Model 3!!!