Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Top Model 3!!!

Tycker att Yaya eller Eva borde vinna!
    Egentligen borde Trocada (eller vad den tjocka tjejen heter) vinna, men så kommer det ALDRIG att bli. De har nog bara med henne för syns skull, men när det kommer till kritan skulle de aldrig välja henne!

Förresten så är juAmandas hår gult, juh!

• ming

Sisley-> Ja, det är så FULT!!

Förresten är det nån som vet _hur_ blind hon är nu? Det verkar ju som att hon kan se fotografierna på sig själv när domarna visar dem på en skärm (när de ska döma), men ändå går hon ut med en "blindpinne" (eller vad det kallas för!)

• ming

Ursäkta mig, men var det bara jag som tyckte att Amanda var rusktigt ful idag? Stora elefantöron som stack ut, pyttelitet huvud, slickat gult hår.... Nä, jag hade inte stött på henne om jag var kille!

• ming

Jo, det har ni ju rätt i. Men riktigt så här ful har hon inte varit tidigare!
    Nä, det är väl det att hon blir bra på foton, det är väl därför hon är kvar!

• ming

Flutterby-> Men de kanske inte blir internationella supermodeller. Det kan ju faktiskt hända att de är kända i USA. Om inte annat så tror jag att de åtminstone fortfarande jobbar som modeller, mer eller mindre kända.

Svar på tråden Top Model 3!!!