Inlägg från: Marsbaby |Visa alla inlägg
  • Marsbaby

Top Model 3!!!

Åh vilken rolig tråd, kul att jag hittade hit...

Är det nån mer än jag som tycker att yaya blivit lite stöddig på sista tiden? fast jag har missat nåra avsnitt så det kanske skulle gett en annan bild...

3påG, min kille tycker likadant, han mumlar & måste gå ur vardagsrummet när jag tittar på detta eller bachelor eller nåt. Som tur är går det ju bara en gång i veckan, annars skulle han & jag knappt umgås alls!

• Marsbaby

Ni som vet vem som vinner, ni berättar väl inte för oss på den här tråden? vore trist att veta

Vicke, Trist att du fick veta när du inte ville. Mer spännande att gissa.. Men du kanske inte vilka mer som kommer i final förhoppningsvis! Alltid något i såna fall...

Jag tycker Amanda har fantastiska ögon men fruktansvärd hårfärg numera, var det inte ett misslyckande med hennes frissa eller? Som de inte vågade erkänna, eller menar de att det är snyggt..

Håller nog på Eva..

• Marsbaby

jag tycker det vore orimligt om Anne vann, jag menar, hur kan man va modell om bilderna på en blir kassa? sen tycker jag att hon påminner lite om båda de andra tjejerna som vunnit hitills (specielt Adrienne fast Ad, är sötare) så det skulle bli extremt homogent om Anne gick & vann.

Tycker Eva & YaYa är är snyggast. Att Eva är lite speciell stör mig inte, men YaYA, det är ju hon som är divan. Hon är så perfekt, kan allting, är så mogen & har rest så mycket.. tss. Sen har hon ju gått på fint college också, konstigt att hon med sina fina värderingar kan tänka sig vara modell.. Oj nu var jag visst lite bitchig! Ni som gillar Yaya får ha överseende med mig, vi har smak som bak ni vet.

• Marsbaby

Flutterby, jag har sett Adrienne på några omslag, typ amerikanska Elle & Vogue eller nåt, men inte annars. Måste dock erkänna att jag i vanliga fall (förutom serien) inte alls kollar in mode så mycket eller har koll på vilka som är supermodeller... Så de kanske syns men jag inte ser dom! Har hört att det ska gå bra i alla fall för Adrienne!

• Marsbaby

Vet nån om den svenska versionen börjar direkt efter? Jag är rätt nyfiken på den med & tror nog det finns svenska knäppbrudar me som kommer bråka vilket alltid är kul att se, hihi

• Marsbaby

En sak är säker, om nu YaYa skulle vinna så lär hennes ego bli stort så hon spricker...

• Marsbaby

Rätt person vann!
    Tack för en kul tråd, kanske ses vi på en ny om den svenska versionen?

Svar på tråden Top Model 3!!!