Top Model 3!!!
Yaya är min favorit, andrafavorit är Anne, trea Norelle
Yaya är min favorit, andrafavorit är Anne, trea Norelle
Jo, jag håller med dig sisley, därför är Yayamin klara favorit också, men efter henne finns det ingen som jag riktigt tycker om så därför blir det Anne i a f!
Anne - tuff, men elak. vet att hon ser bra ut men skryter ändå inte om det
Norelle - alldeles för barnslig och naiv, annars bra, tar det inte för givet att hon är kvar eller att hon är snyggast vilket är bra.
Eva - alldeles för divig för min smak. Tycker inte hon är snygg alls!
Amanda - stundvis ser hon äcklig och tillgjord ut men blir ändå ofta fantastisk på bild.. Lite halv-elak sådär
Toccara - älskar hennes personlighet. Hon blir fanatstiskt elegant och divig på ett bra sätt på många foton, men har inte direkt någon look utöver det.
Den rödhåriga (kommer inte på vad hon heter) - alldeles för "blek" på ngt sätt - har ingen direkt personlighet som hon visat
Inga spoilers tack!!!
iiiih, det är faaarligt att lägga ut en sån länk juh!!
Nu har jag sett alla avsnitt
Tänker inte avslöja något av vad som händer för att inte förstöra för er andra!!
Längtar verkligen till att tv3:s svenska Top Model börjar med Mini Andén som programledare!!
Visst måste de retuschera hennes hår sedan, eller är det belysningen som gör att det ser jättebra ut på bild??? Ser inte alls lika gult ut då tycker jag! Jag tycker egentligen att brunt hår passade henne bättre, men hon såg så alldaglig ut i det, hon står ut mer med sitt blonda hår och superovanliga ögon!!
Fel, fel, fel
Jag är inte nöjd alls med den som vann!! Fast de andra kommer säkert få feta modellkontrakt också så egentligen spelar det inte så stor roll..