Top Model 3!!!
Ser ni nu ikväll tjejer? Tycker att hon Amanda verkar lite överdriven, men så verkar ju inte eva rolig heller. Min favvo är den mulliga modellen.
Vilka är era favvosar?
Ser ni nu ikväll tjejer? Tycker att hon Amanda verkar lite överdriven, men så verkar ju inte eva rolig heller. Min favvo är den mulliga modellen.
Vilka är era favvosar?
Nej nej nej! Ni har ju helt fel!!
Ann är ju inte ens snygg. Hon ser så vanlig ut. I Sverige skulle hon inte sticka ut i mängden alls.
Yaya är jättesnygg, toccara också. Norelle är söt.
Resten är rätt menlösa. Förutom Amanda, men hon verkar så elak så jag tänker bara på det när jag ser bilderna. Tror tyvärr inte att toccara har någon chans, hon är ju"tjock"...
Jag vill dock gärna se ut som de i top model. förutom hon rödhåriga och ann. Då behåller jag hellre mitt eget utseende!
Är det bara jag som verkligen avskyr Janice??
Varför måste hon vara så jäkla elak mot Toccara? Varför??
Ok, hon är mullig. Men om de inte kommer bedöma henne rättvist, varför då ta med en mullig modell? Det är ju rena mobbningen.
Jag hejar som sagt på Toccara och på Yaya. Absolut inte på Amanda. Hon verkar ha en så vidrig personlighet. Hon blir bra på bilder men annars är hon ju ful!
Längtar tills nästa onsdag!!!
Jag är fortfarande sur för att de körde ut Toccara utan giltig anledning. Ja förutom att hon var "tjock" då. Jag förstår helt enkelt inte vad Amanda och Ann är kvar för? Amanda är ju ful och har en vidrig personlighet, och Ann har blivit bra på typ ett foto, och hon är inte så snygg heller.
Nu hejar jag på yaya, även om hon kan vara lite väl arrogant. Undrar vad domarna hade sagt om hon hade spytt rakt ut istället?
Eva är också en favorit, hon är söt och har en egen stil.
Längtar tills nästa vecka.
Jag har lite ostbågar....
Hoppas hoppas hoppas att vidriga Amanda åker ut idag. Och sedan Ann. Yaya och Ewa borde vara i final!! Heja heja!!
Äntligen åkte Ann ut!! Hon skulle ju ha åkt ut i början, hur kan hon ha fått vara kvar?
Av de som är kvar nu så gillar jag Yayas och Evas utseende, men Yaya blir ju bara drygare och drygare. Därför hoppas jag på Eva!
Amanda är ju så grymt ful både till utseende och insida.