Top Model 3!!!
jaha :D nä då får hon itne säga ju!! :D
Jag tror iallafall att Ann åker ut nästa gång... va tror ni?
eller Chassi (inte åker ut, men hoppar av)
jaha :D nä då får hon itne säga ju!! :D
Jag tror iallafall att Ann åker ut nästa gång... va tror ni?
eller Chassi (inte åker ut, men hoppar av)
NÄÄÄÄÄ
nu är jag besviken!
Tycker ni att rätt person åkte ut?????? Visst hon hade jätte dåligt självförtroende men det går ju att jobba bort!!! Hon var ju en av dom sötaste tycker jag!
Jo visst hon ser vanlig ut, men tycker många där gör det... håller med sötnos, man ska nästan ha något som är fult, då blir det speciellt
haha, inte lite upprepande ;)
Näää
Nicole var ju bra ju!!! Dom har knasig smak! Ja hade ju kastat ut yaya efter dagens reklam!!!
Nicole åkte väl också ut utan direkt anledning??? Tycker hon var jätte söt och gjorde sig bra på bilderna och i reklamerna (om man jämför) Vet inte vem jag tycker ska vinna nu
Tycker alla att Amanda är ful?? Ja tycker hon är söt. Jätte fina ögon och så...
snygg kropp har hon!
Kan inte fatta att hon fött barn!!!!
Norelle måste ju åka ut nu!!!!
Mmmmm, hade helst velat att yaya åker ut, hon ser jätte bra ut, men är ju såååå irriterande!! Men jag tror Norelle åker, tycker itne hon är söt alls
hmm... var inte Ann mycket snyggare i mörkt hår??
Jag vet också, men ja skriver vad jag hade hoppats
1. Amanda
2. Eva
3. Yaya
Hade velat att yaya åkt ut för lääänge sedan nu, hon har ju verkligen visat sin sämsta sida på senaste!!
funderade på om jag skulle skriva hoppas eller hade hoppats, men eftersom jag vet vem som vinner kan jag ju inte skriva hoppas för att jag vet ju redan, så då skriver jag hade hoppats, men det säger ju inget om vem som vinner för det? Det jag hade hoppats kan ju vara både rätt och fel? Hur ska man annars uttrycka sig om vad man hade hoppats om man inte visste?
exempel Sverige spelar mot Danmark och jag vet att Sverige vinner.. och jag hade hoppats att Sverige vann, och om jag vet att Danmark vinner så hade jag hoppats att Sverige vann för det ju
haha, dte var ju spännande fast man visste
Amanda blev ju bäst på bilden tyckte jag!!! va tycker ni?
fortsätter vi här med nya top model eller?
men usch va dåligt detta var mot tyra banks... så oorganiserat på något sätt! Hoppas dte bara var nu första delen som var sån! så... har ni några favoriter????
men länka till den då