kläder på nyår?
Vad för festligt ska du ha på dig nyår?
Själv ska jag ha svart svart svart (svarta byxor, svart fest-top o glitter pumps) med sotad sminkning och glitter inlägg
Vad för festligt ska du ha på dig nyår?
Själv ska jag ha svart svart svart (svarta byxor, svart fest-top o glitter pumps) med sotad sminkning och glitter inlägg
Har inget fint att ha på mej. 5 mån efter förlossning har jag rasat så mkt i vikt att miina snygga byxor är alldeles för stora. Så jag går i pösiga byxor/mjukisbyxor och det lär väl bli nåt sånt på nyårs me om ja inte hinner hitta nåt nytt (= inte troligt...)
Men sen blir de nog nåt snyggare linne som jag ska köpa i veckan hadejag tänkt. + snygg sminkning!!
Mysbyxor o t-shirt typ....
Ska bara sitta hemma ändå.
Isabellesmamma: Snygg sminkning går alltid hem I like! Ska jag med.. Sen funkar det ju o vara lite basic nertill tex o sen kalasa till det upptill
är bara hemma o dessutom förkyld så det lär bli i alla fall nyduschad, kammat hår o jeans o topp...
Jaa, ska försöka få barnvakt under dagen så jag har tid att sminka mej ifred
Nu ska jag som tur är bara vara med 2 kompisar hemma så de gör inget om jag kommer i mjukisar..Ska man ta bilder får man se till att bara överkroppen kommer me
haha ja precis, i värsta fall få man klippa o klistra lite med bilderna
Ska oxå vara med kompisar, så jag kanske over-do it lite, men va fasen, är det nyår så är det
Aa just de, de är ju bara en gång per år