• skrattigtjej

Nyårslöfte mindre storlek

janson GRATTIS

haha JA ÄTER KNÄCKER BRÖD TILL FRUKOST MUAHAHA JA GILLA KAFFE NU MERA, ja banga mej själv i huvet, när kom ja på de I

vart så sugen på allt puppramde och alla som fråga om ja vill ha kaffe, så ja exprementerade hemma en dag och oj vad gott de va häromdagen docj aja baja med socker i hahahah lite synda får man

ja äter ju ändå knäcke bröd nu

ja e nog totalt wacco

ja små äter inte mera heller

och inte nåt som helst socker sug

jo efter bannan, kiwi, rökål, melon, mango, päron, äpple, apelsiner (vilket ja inte gillat mkt innan likaså) vindruvor ha ja helle inte gillat innan... och mmm sugen på nötter....... mmmm solros frön

OCH HA BÖRJAT ÄTA LITE PAPPRIKA

svimma snart.. vad ha tat åt mej

mmm spenat och brokoli mmmmm favvo rit grejer... mmmm woook mat

mmm kykling

haha nu frossa jag förlåt

Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-19 15:31:19 följande:
    Det låter jättebra!Fortsätt åt det hållet så ska du se att du tappar i vikt nått otroligt!
    haha gör jag

Ja ska ställa mej på vågen imon torr ja =)
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-20 10:04:59 följande:
    grattis alla ni som går ner i vikt!Och kämpa vidare ni andra så ska ni se att det kommer!!
    hehe

ja vägde mej aldrig idag heller ju :-/

ahhh ja måste köpa en våg.... ska väga mej varje morgon då... elle kväll?
    vilket e bäst=

krama

ps jag äter BARA KNÄCKEBRÖD PÅ MORNEN NU MERA
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-20 19:37:46 följande:
    det är bäst att väga sig en gång i veckan, eftersom man ibland går upp i vikt. Man tappar motivationen om man ser motgångar, så 1 gång i veckan. Och man väger som minst på morgonen =)
    hehe =) tack för tipset..
    jasså gör man?
    ska man väga sej på mornen då elle
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-21 11:45:33 följande:
    Jag väger mig bara på morgonen =)Vet ni brudar! Jag står still på min vikt sen i mitten av veckan. Egentligen inte så konstigt eftersom det inte finns så mycket att ta från, men mitt midjemått:Det har minskat med hela 11 cm sen nyårsafton!! Blev helt häpen i morse när jag såg mig i spegeln och där stod en med platt mage! midjemåtet har krympt till hela 66cm.Allt tack vare ändrade matvanor! GI-metoden är det bästa som hänt mig =)
    Va hjälper verkligen gi metoden?
    Men alltså ja får sådana där medlems mail typ från gi :S
    ja fatta noll liksom

jag fundera på att börja med gi faktiskt ändå
    Just nu ha ja ätit knäcke bröd mesta dels av dagarna till frukost med ost dock 17% lig...
    och falukorv med mackaroner idag (inte mkt åt jag inte)

Jag e häpnads värt mycket mätt    konstigt nog

MEN INGET SOCKER SUG.. KANSKE JAG HAR TUR ATT MIN PCO KANSKE ÄR MILDARE ELLE BORTA NU???
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-22 10:07:22 följande:
    skrattigtjejdet jag har förstått från gi metoden är att portionerna (kött/fisk) man äter ska vara som handflatan utan fingrar till storlek och tjocklek. Altså ca 1 kvadrat dm som är 1-2 cm tjock. Resten fyller man upp med bönor, linser eller ärtor. slopa brödet helt och ät omelett i stället =) skippa även mjölkprodukter i 2 veckor så ska du se att du rasar =)köp boken "naturligt slank" fedons kokbok eller nått sånt. Finns på adlibris och den är KANON!pasu77det gör inget om man går upp lite, det gör man ibland! du kommer gå ner det lika fort igen!
    tack så mkt
    Emmy
  • skrattigtjej

alltså såhär idag

jag ringer till värnamo kk sjukhuset här i stan

jaha då hade dem vist skickat min yornal till halmstad den 22/12-06 och hon sa den borde kommit fram och det isf början av januari...

jag ringde halmstad kk gyn i fredags då dem blå nekade dem hade fått min yornal

vad e detta frågan om ig??

och vet ni vad, dem ska skicka personliga brevet ja skrev till gyn här i stan värnamo kk till halmstad kk gyn + värnamos kks överläkar svar, hon som var min gyn läkare i värnamo...

shit asså, osså tog ju telefon tiden i halmstad slut när ja ringde innan, tyspitk ska ringa dme imon

Emmy
  • skrattigtjej
    osynlig skrev 2007-01-22 21:07:11 följande:
    Hej tjejer! Verkar stå stilla på vågen för mig just nu?! Konstigt för jag känner mig mindre. Jag har mens kanske gör det att vågen visar lite mer för jäklar vad bra jag ätit det sista. Blev verkligen impad av "janssonkattens" 66 cm, wow! Vilken storlek är det? På tal om storlek köpte jag mig ett par snygga jeans förra veckan strl 29, ganska ok va? Tyvärr eller vad man skall säga så töjjer sig ju jeans mycket och jag borde nog köpt 28 faktiskt!!Nu skall jag kika på cityakuten!
    grattis
    Jo men vågen bruka vara efter... eftersom den väger både fett och muskler och du kan utveckla mera musker nu med.. så därför kan den visa lite fel med.. förstår du...
    så nog ha du nog gått ner
    men strl 29? vad e e för storlek :S ha ja aldrig hört
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-23 11:04:37 följande:
    skrattigtjejditt inlägg om halmstad hör inte riktigt hit. Jag har sett att du lägger samma inlägg i olika trådar, det är ok med mig men här hör den inte hemma. Den har inte alls med viktnedgång att göra..
    jo det gör det, ja måste gå ner 10kg till för att få pegotime tabletter ev..
    det stör mej :-/
    Ja känne ja inte orka kämpa me vikten så mk mer
    dem ska ringa upp snart, ska försöka att prata med dem...
    men de ser inte ljust ut
    Emmy
  • skrattigtjej

oj nu så måsye ja väga mej igen

ja glömde ju de :-/

Emmy
Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek