• Leia03

December mammor i Umeå

Skapar en ny tråd då den gamla blivit stängd!

• Svar på tråden December mammor i Umeå
  • Leia03

hallå på er!

Hoppas att ni alla hittat hit...

Tror att ja har informerat alla (om ja glömt nån så kan ni ju meddela den berörda om denna tråd) men TuvaLi´s sida kommer ja inte in på så om nån får kontakt med henne så meddela om denna tråd.

kram kram

• Humlemamman

Lägger in tråden bland mina favoriter.

• Lilla Skruttet

bra initiativ.

ammar o skriver m en hand går långsamt

mår bra, brodern frisk, ser endel protester men hade räknat m värre svårt veta om det är tvååringen eller det nya livet som påverkar honom mest. förmodligen en kombination.

gjorde en klassiker idag. gick på prommis till stan i em o glömde i förvirringen amningsinläggen... synd bara att vi skulle t svärföräldrarna på middag direkt efteråt med tanke på de justa ringarna .....

hare fint allihopa

• nahaud

Haloo!
    Så var dagen D här men ingen bebis vill titta ut än. Trodde i morse att det faktiskt skulle sätta igång, hade kraftigare värkar än nånsin tidigare men de försvann lika snabbt som de kom...

Hoppas att den iallafall väntar till Måndag, men inte mycket längre...helst

Ha en skön nyårs helg!!!!

• Leia03

Lilla skruttet: HA HA HA HA HA , det kanske inte var det roligaste för stunden men liten kul historia!

• Riskornet

Tänkte önska alla ett GOTT NYTT ÅR!!!

/Camilla

• chomchom

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!!

kram Linda o Max!!

• Skrutte

GOTT NYTT ÅR på er alla nyblivna mammor och de av er som nu väntar med spänning på era smp liv!

Själv är jag fortfarande rätt omtumlad och vi försöker få nån sorts liten ordning här hemma.Hur går det för er som haft era bebbar lite längre? Får ni in nån rutin? Måste hu erkänna att jag ofta har lätt till tårar och känner mig som en riktig mjölkko, haha. Men mycket beror nog på att sömnen ligger på måååååånga timmar minus alltså. Har jättesvårt att försöka vila när han gör det. Träningssak kanske...

Kram på er!

• Umeåtjej73

Vill önska alla ett GOTT NYTT ÅR! Jag och sambon går omkring hemma och väntar med spänning på om bebben blir en 06:a el 07:a. Man känner sig som barn på julafton som väntar på tomten :=) Det är nog på gång nu, det känns så i alla fall, men frågan är bara hur länge det är kvar innan plutten tittar ut. Försöker vila och sova så mycket som möjligt nu så att man är redo när det är dags.

Kram Helena

• AnnaGz

Lycka till Helena!! Du kanske prickar in årets första bebis?

Mjölkko och sömnbrist känner jag onekligen igen! Rutin - knappast, förutom att äta frukost nån gång vid kl 13-14-tiden. Jag längtar efter att kunna komma ut och ta en promenad när det fortfarande är ljust ute.

Nä, nu ska jag försöka mig på omvandlingen till nyårskvällen... Fick skutta ur duschen i en hast. Den nyinförskaffade babyvakten fungerade! Jag är mittemellan gravidbycorna och smalbyxorna, så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Det känns så trist att behöva ha på sig gravidkläderna. Hur är det med era magar? Hur lång tid tar det egentligen innan den går tillbaka?

GOTT NYTT ÅR!!! Det blir sannerligen ett nytt och annorlunda år 2007!

Svar på tråden December mammor i Umeå