• Ylle

Oktober -04 rockar vidare

Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

Nya föräldrar som har samma egenskaper är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!

(Japp, kopierade Missix rakt av förutom ett ynka litet kommatecken)

• Svar på tråden Oktober -04 rockar vidare
  • Mamajang

Ylle-- jo iofs men jag tänkte mest på att d kan vara avtändande o inte så härligt hos nån man gillar.. fast jag lovar att jag inte skulle ha nåt emot om han spydde.. o han såg mig aldrig spy iaf.. kanske hörde.. men men.. ska iaf INTE dricka sprit nå mer..
    d blir sån eftereffekt.. man känner inte av nåt sen slår allt till o så blir man bara dålig sen..

har trampat på en liten bit glas o den syns inte ens.. men ONT gör d.. i trampdynan under tårna..

• Wyrm

Hej tjejer

Har inte varit här så mycket. Har läst men inte orkat skriva. Har mått dåligt länge nu och orkar ingenting. Samma nu så jag ska ta mig tillbaka till sängen igen.

Tänker på er.

• Mamajang

tänkt att se serien om tsunamin i 3an... men jag vet inte om jag pallar med d... anar att d lär bli hemskt o föräldrar som förlorar barn o så.. klarar inte sånt..

• Mamajang

wyrm- vi tänker på dig med.. lider m dig stackare.. inge kul o må så där dåligt.

• isolita

Hej Wyrm!
    Vi tänker på dig med Puss! Hoppas du mår bättre snart.

Mama.
    Grattis till vinsten.

Gonzo.
    Förstår hur du känner dig. Är själv slut och uttråkad utav helvete just nu. I helgen satt jag i sandlådan och snackade med en otroligt superpappig pappa. Han var så nöjd för att han skulle vara hemma igen. I ett år. Jag fick en ångestattack. Jag vill börja jobba. Jag har inte ens nåt jobb. Måste börja med att söka jobb. Det är det tråkigaste jag vet.

Men men.
    Idag när det var som tråkigast och gråast ute och jag som bäst funderade på vilket självmordssätt som verkade bäst så kom posten. Och där låg ett riktigt brev. Till mig. Från en vän som bjöd med mig på tjejhelg. Vi ska bo på vandrarhem (där det inte finns några som kommer över i sängen på natten och sparkar mig och suger på mina tuttar), dricka vin, spaa oss och äta mat (utan att behöva plocka upp bajskorvar ut badvattnet eller torka upp utkastad mat när man äter) ALltså fy fan vad gött. Längtar redan.

Nu ska jag gå och sova. Har kommit så långt i tröttheten att jag går och lägger mig nu.

• vanna k

Jag känner mig väldigt inskränkt och trist för att jag inte tycker att det är tradigt att släpa omkring hemma med barnen. I och för sig pluggar jag samtidigt...men ändå.
    Jag träffar samma vänner lika ofta som förut, gör ungefär samma saker och sover mer än innan jag fick barnen. Antagligen betyder det att jag var jävligt tråkig även innan jag blev morsa. Hur lär man sig att ha kul?

• Diana

En tjejkompis till mig blev apfull och elak och spydde ner sig på en fest. Hennes kille tog med henne hem(de var sambos men det var honom hon blev elak mot), lade henne i badet och tvättade henne ren och *håll i er* bytte hennes tampong och stoppade henne i säng. Det är kärlek det.
    Idag 10 år senare har de 2 barn. Och fortfarande sambos.

Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Mamajang

Diana-- kanske d finns hopp fortf m den här killen då

men att byta tampong.. d var lite väl..

• isolita

En gång i tiden hände det att Mangan borstade mina tänder och tog ut mina linser när jag var riktigt packad...

Vanna.
    Du kan lixom inte bli tråkigt. Du är världens roligaste tjej ju...
    Jag har lixom inget liv just nu. Förutom hushållssysslor och tokiga barn. En som aldrig sover och en som är världens trotsigaste. Och så håller dom på med nåt slags syskonrivalitetsgrej just nu. Och jag hinner inte göra nånting. Och om det finns lite lite tid över då ska Mangan plugga. Känner som att jag är en grå dammtuss. En tjock en med glasögon.

Men snart är det vår?

Skulle ju gå och lägga mig... Är lite kris på kentfronten

Puss!

Svar på tråden Oktober -04 rockar vidare