Teutonia Spirit S3 ????
undrar ni som har Teutonia Spirit S3 är ni nöjda med vagnen och vad kostar den ny??
såg en sån på nätet och tycker den va fin
undrar ni som har Teutonia Spirit S3 är ni nöjda med vagnen och vad kostar den ny??
såg en sån på nätet och tycker den va fin
ingen som har en sån vagn??
Amanda som brukar hänga här på vagnsidan har haft en sån, hon va jättenöjd. Hon beställde från Tyskland, det va billigare då. Ta kontakt med henne, hon är väldigt hjälpsam =)
Jag har bla en sån och är mkt nöjd med den har iof bara haft den i 2 veckor
Jag har haft en Teutonia Spirit S3 och var jätte nöjd med den.
Den är lätt, smidig och väldigt lättkörd.
Dessutom är sittdelen vändbar så att du kan ha barnet framåtvänd eller vänd mot dig.
Jag köpte min från Tyskland www.mypram.com och betalade ca 4200 kr (fraktfritt när man beställer från Mypram).
Har precis sålt min S3a och fick 5000 kr för den.
Undrar du något så är det bara att fråga på, jag svarar så gott jag kan
FannyTess:
Hihi Tack, det var snälla ord!
Jag försöker hjälpa till så gott jag kan
Jag har en Spirit S3 och är supernöjd! Som Amanda skriver det är lätt, smidig och lättkörd. Jag kan inte slita min pojkvän från vagnen utan han vill bestämt köra hela tiden
Dessutom har jag Teutonias nya liggdel med inbyggt bärhandtag (07a). Vi köpte inte via nätet utan fick betala 6.700 så visst är det värt att kolla upp mypram.com! Den nya liggdelen skulle dock kosta lite mer, men vi fick den på köpet eftersom Teutonia strulade till det med vår leverans. Vi beställde i september men fick leveransen 2 dagar efter lilltjejens födsel (6e dec). *suck*
Att beställa vagnen från en butik är alltså inte detsamma som garanterad leveranstid!!! Då kan det nog vara lika bra att beställa via nätet.
Vi har en spirit s3 och är jättenöjda med den Minns inte vad den kostade exakt men köpte den från mypram.de. Jättetrevlig mailkontakt och supersnabb leverans (inte ens en vecka!).
kan man låsa framhjulet på vagnen??
sabina82: Ja framhjulet går att låsa.
Här kan man läsa om S3an
www.teutonia.se/spiritS3sitt.htm
Om man köper en vagn via Mypram... Hur fungerar det med garantier?? Måste man skicka tillbaka vagnen till Tyskland om någon reklamation uppstår ? ( verkar ju mest troligt så, men väldigt omständigt...) Hur "säkert" känns det att köpa från utlandet? Ska man helt enkelt skita i det och helt enkelt hoppas att den "håller"...?
Hur har ni som köpt via internet resonerat?