• Tvillingpappan

Tatto bilder

Jag undrar om det är någon som vet vart jag kan hitta tatto bilder på nätet, skall bygga på den jag har med ett skletthuvud av oxe eller buffel men jag har inte hittat några bra bilder??

• Svar på tråden Tatto bilder
  • Henrik556
    Tobbe666 Det känndes ordentligt! Tog den på HoP i min hemstad, hade gjort två gaddningar där förut och vi brukade alltid sitta och snacka om allt möjligt när han gaddade... Men när han satte nålen mot huvudet fick jag säga åt honom att hålla k*ft och tattuera fort som f*n
  • Henrik556
    Tobbe666 Maiden fan eller? hehe. Snygga gaddningar...undantaget den lilla gröngula med något konstigt namn inskrivet i
  • Tobbe666

Henrik556
    Jo Maiden har gjort några bra låtar.. ;)
    Hade mest smärta när jag tatuerade ryggen, där var det inte skoj.

• Tvillingpappan

Instämmer med Tobbe666 ryggen känndes det på men skuldrorna tyckte jag var värst.

• Benganfans

Jag tyckte inte skuldrorna kändes något specielt det kiklades lite på ryggraden. skall tatuera nästa på insidan av armen nästan nere vid armbågen....

• Tvillingpappan

Det skall också kännas har jag hört, så tunt skin där....

• cDk3r

Henrik556
    Stiliga gaddar.
    Vem har gjort draken längs sidan?

• Jagge

Någon som vet om det finns tatuerare i Sthlm's området som gör riktigt snygga porträtt, typ Edin's gaddningar på left hand tattoo i Piteå..
    www.lefthandtattoo.se/

Lite långt att åka tycker jag, men finns ingen i närheten är det ju klart värt det. Han verkar ju grym.

/J

• Tvillingpappan

Jag gjorde min på House of pain vid Hornstull i sthlm, kan absolut rekomendera Micke där, helt suverän.

• Jagge

Tackar för tipset skall kolla upp dom.

/J

Svar på tråden Tatto bilder