• anne h

Borlängetråden, kapitel 9

Kopierar Critans TS från kapitel 8 rakt av.

Här träffas vi folk från Borlänge med omnejd. Vi har fika-träffar, går på friskis och svettis, går på olika partyn hos varandra eller bara tjattrar i tråden.
     Välkomna hit!

/anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9
  • LillaVi

Rasmus dagisfröken (hon som skolade in hono0m) slutar den 20/4
    hon går i pension. jag känner väldigt mycket för henne. hon är insatt i vår sitaution och de är henne jag hat haft mest kontakt med. hon är helt underbar. så jag är väldigt ledsen för att hon ska sluta. Jag vill ge henne nån present.
    men jag kan inte komma på vad..och de värsta är att jag kommer böla som en gris.

men jag skulle vilja ge henne nått fint för att visa hur tacksam jag är över hur underbar hon är emot rasmus, och att hon betyder väldigt mycket för honom åxå.

men vad sjutton ska jag köpa

• anne h

mtf-
    är det en platt-tv?

Hoppas min gamla håller några år till, köpte på netonnet för 5 år sedan, den höll strax under 3 år, fick ny på garantin, den har fungerat prickfritt *peppar peppar* Köper helt klart även nästa från dem, kostade billiga 2400 kr och de hämtade den trasiga här inne, bar in den nya. *puh* tack och lov, de är tunga de stora apparaterna..
     det kallar jag service.

/anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Mammatillfem

anne h

Ja det är en sån där platt en,med större skärm, 32tums och bättre ljud.
    Den andra höll i 8 år..

Nu är min älskade älsta son här och sätter in en ny stereo i vår bil. Så snäll! Ska bjuda honom på mat och kaffe sen om han vill ha,min fina son. *STOLT*

Oliver är med ute och frågar nog hundra frågor i minuten samtidigt

• Adeliha

Här tittar vi på en teve st 24 tum inköpt 1991.Väntar bara på att den ska börja brinna eller nått.Enda som har varit problem med den är att jag fått köpt 2 st nya dosor,aldrig gjort nått med den.

• mhelena

min son har nog inte haft någon kul födelsedag (20 år), inget kalas. Syrrorna är sjuka selma började spy i torsdags, nu spyr hon inte men har feber och är aldelens orkeslös. Idag började Victoria spy, hos en kompis inte kul alls för henne hon har nog haft sönder något kärl av ansträngningen för nu kommer det blod när hon kräks synd om dem de små. Men vi får ha kalas nästa gång Robin kommer hem, om två veckor (lumpen).

• onka

Äntligen lite tid för fl innan det är dax att laga mat, försökte komma in i eftermiddags men då var det driftsstopp...
    Våran tv köpte jag när vi flyttade upp hit när Natta var 3 så den är inne på sitt 8:e år, går den sönder blir det att kolla på minitv i sovrummet!

mhelena - hade ni inte magsjuka för ett tag sedan också? Inte ett leende på hela dagen då är hon sjuk stackars SElma hon som är ett enda stort solsken annars!

Adeliha -kul att "se" dig, har funderat vart du blivit av! Men snart kanske vi ses oftare om jag får komma tillbaks till jobbet, tydligen var det redan nu för mycket personal. Så jag hoppas jag slipper placeras någon annanstans känns inte alls bra...

Världens bästa mamma (säger det själv för ingen annan lär ju göra det!!!)
  • mhelena

onka- då var det jenny  bara som blev drabbad, gick över ganska fort då inte alls som nu.

• critan

godmorgon! först ut idag, vad har hänt?

sambon var på fest igår, kom hem innan 12, la sig, men pep iväg och ropade på ullrik. amatörfasoner. börjar man bli gammal tro?

och vilket väder sen då, fy då. men det var väntat, kommer alltid bakslag. hoppas det försvinner fort.

/critan, på nedgång.
  • LillaVi

vad är de som händer....se snöstormar ju ute *suck*

• Nanna81

gomorron

fy vilket väder det är ute idag ska nog vara inne hela dagen idag vill inte ut.
    vart tog våren vägen??????

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9