• Blueblood

    Rekord i piss

    Tjenare. Den här tråden vänder sig egentligen till alla killar.
    Det var för några år sedan som jag läste något intressant i nån tidning (kommer inte ihåg vilken). Men det var två tennisspelare, tror det var Magnus Larsson och Magnus Gustafsson, som hade haft en tävling i vem som kunde pissa längst tid. Reglerna var som så att man skulle ha stråle hela tiden, när man bara kunde framkalla droppar på slutet, då slogs klockan av.
    Det vansinniga var att de hade tiderna 2.04 och 2.05, den andre Magnuns vann altså med en sekund.
    Men över två minuter, det är ju så brutalt länge! Jag har aldrig testat på allvar, men en gång när jag var hyfsat hårt pissenödig, då klarade jag 47 sekunder, alltså inte ens i närheten!
    Så. Vad har ni för rekordtid? Eller ni kan la testa i alla fall. Så får vi se om någon kommer i närheten av dessa tennistider.
    Gott nytt år. Hej då.

  • Svar på tråden Rekord i piss
  • Blueblood

    Grisling: Det har jag testat. Jag knep åt ganska hårt kring förhuden, men då blev det ju fan en sån där stråle som vissa människor har i sin trädgård, en spridningsstråle! Fan, jag pissade ner handdukarna, golvet och väggarna.
    Inget att rekommendera.

  • Blueblood

    Grisling: Har testat det också, men när man är så sjukt pissenödig, då är det otroligt svårt att lyckas med det.

  • Blueblood

    Fast det är fusk om tjejer är med. För ni måste sitta och pissa. Då är det ingen som ser hur länge ni pissar. Om ni ska vara med, då får ni banne mig också stå upp och pissa.

  • Blueblood

    God Is A Girl: Du kommer bli chockad när du märker hur långt du har kvar till tvåminutersgränsen... det är helt sanslöst alltså.

  • Blueblood

    God natt alla ni där ute. Och kom ihåg - gå inte upp på natten och pissa, utan spara det till morgonen. Då kan ni försöka slå rekordet.

  • Blueblood

    God Is A Girl: 10 sekunder??? Det är ju det det tar för en sprinter att avverka 100 meter!
    Nä, nu får du nog skärpa dig om du ens ska nå 42 sekunder!

  • Blueblood

    Jo, fast vad händer när kisstrålen slår mot porslinet? Då hörs det inget.
    Nä, ska ni vara med, då får ni också stå upp.

  • Blueblood

    Ickan! Du e ju från Växjö - varför inte gå till Tennisklubben och fråga Larsson hur de kunde få såna otroliga tider?

Svar på tråden Rekord i piss